Gå til innhold

Parkeringsavgift - tvil om oppmerking


inlife

Anbefalte innlegg

I parkeringsanlegget jeg parkerer daglig så er det en trang hjørneparkering, mellom en søyle og vegg. Det er så trangt at max 1 vanlig bil kan snu og parkere der. 

Parkeringsplassen hadde gammel oppmerking i midten (delte da plassen i to felt) og kun ett skilt med plassnummer over seg.

 

Jeg parkerte der, i god tro om at siden det kun er skiltet en plassnummer, og oppmerkingen nesten er helt slitt bort, så går jeg for plassnummeret.

 

Men så fikk jeg jo selvfølgelig p-avgift for å parkere i to felt...

Jeg klagde, og fikk avslag, på det grunnlag at den oppmerkingen delte to p-plasser.

 

MEN... idag var jeg der igjen, og de har fått oppmerket hele p-anlegget med helt ny kritthvit oppmerking av p-plasser. Og akkurat den p-plassen jeg fikk p-avgift i, var kun oppmerket som ETT felt... mao striper på ytterkant, og ikke i midten.

 

Hvordan mener dere jeg bør forholde meg til dette?

Jeg er litt skeptisk også... fordi det gamle, nesten helt utslitte oppmerkingen, fortsatt er noelunde synlig i midten.

Om jeg parkerer i midten nå, kan jeg umulig få p-avgift, ettersom oppmerkingen kun viser ett felt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Be de komme å ta nye bevis , hehe 

 

Edit, de gidder jo ikke det. 

 

Ta et bilde selv, og påpek at det ble regulert som ett felt da "skiltet på veggen kom opp" , og det skiltet har de på sine bilder. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...