Gå til innhold

MPX: Norges mest effektive netbutikk?


Anbefalte innlegg

Fikk i senere tid problemer med mitt Sapphire 9700 np, som ble kjøpt i sommer.

Ble masse stygge striper og grafikkfeil i spill.

Hadde ikke klokket kortet overhodet, Cathalyst 3.8-driverne seiler opp som drapsmistenkt #1.. :grumpy:

Men uansett, pakket inn dette og sendte det avgårde tirsdag formiddag.

I dag (Fredag), får jeg beskjed om at ett nytt Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB er sendt fra MPX.no i dag fredag, samme dag som mitt døde 9700 ankom. (!!) :love:

 

 

Utrolig bra av MPX. Lav behandlingstid, hadde det ikke vært for posten hadde jeg vel hatt det i hendene nå!

Dette skal de virkelig ha skryt for! Toppkarakter fra meg, kan varmt anbefales til andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk i senere tid problemer med mitt Sapphire 9700 np, som ble kjøpt i sommer.

Ble masse stygge striper og grafikkfeil i spill.

Hadde ikke klokket kortet overhodet, Cathalyst 3.8-driverne seiler opp som drapsmistenkt #1.. :grumpy:

Men uansett, pakket inn dette og sendte det avgårde tirsdag formiddag.

I dag (Fredag), får jeg beskjed om at ett nytt Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB er sendt fra MPX.no i dag fredag, samme dag som mitt døde 9700 ankom. (!!) :love:

 

 

Utrolig bra av MPX. Lav behandlingstid, hadde det ikke vært for posten hadde jeg vel hatt det i hendene nå!

Dette skal de virkelig ha skryt for! Toppkarakter fra meg, kan varmt anbefales til andre.

Kan nevne at jeg hadde EKSAKT samme problem med et EKSAKT det samme korte jeg kjøpte fra komplett ved juletider. Det ble også returnert og fikk først i retur 9700 pro AIW, men det kunne alt utenom det jeg trengte...støtte for to skjermer..så jeg fikk også fra komplett et 9800 pro. De hadde egentlig ikke noe valg...like lite som MPX hadde....9700 pro lages ikke lenger.

 

btw..det var ikke driverne som var problemet..det er en kjent feil med Sapphire sine 9700 pro serie..de var veldig dårlige.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Vil vel si at de kunne vært bedre....har bestil pc...::[signatur]::....for 2 dager siden....de mener at de ikke får inn dvd brenneren før 25/11 men de har 150 på lager eller no sånt...de sier at de speiler lagerbeholdningen og ikke har full kontroll??!!!! :wow:

 

Skjønner meg ikke på de... :grin: litt sint :grin:

 

 

:woot: men det kommer vel snart :woot:

 

:yes:

Lenke til kommentar

De er meget raske. Jeg bestile en bærbar pc (den jeg sitter på nå, Acer Travelmate 800) - og den var framme og klar til å hentes på mitt lokale postkontor 30 (!) timer etter jeg klikket 'bestill'. Har bestilt en del fra nett (30+ bestillinger) - dette var desidert raskest levert.

 

-nivve-

Lenke til kommentar

Jeg har holdt meg til komplett.no sålenge de har det jeg ønsker uansett pris i forrhold til andre. Grunnen tild ette er at de altid har hvert greie på leveringstid, men SUPRE på service og support! Er det noe feil får man akkurat den kundebehandlingen GUD ville gitt deg :D

 

Mulig MPX roxxxors, men jeg satser penga i komplett.no :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...