Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hei, jeg kan avkrefte hele myten din med en gang. Jeg som deg, høy, kjekk, bra utdannelse og karriere..... har overhodet aldri hatt noe problem med å få damer og finne bra damer. Hvis du ikke får komplimenter så kan det hende du kanskje ikke er så kjekk som du tror... ikke vet jeg, men høyden din teller positivt i de aller fleste tilfeller.

 

du er 193, altså 6 feet 4 inches.... som regnes som menns idealhøyde. er 193 selv, aldri møtt en jente som mislikte høyden min.

Får komplimenter fra jenter hele tiden. Derimot, for å bære en slik høyde med stil må du ha muskler og generell fysisk størrelse proposjonalt med høyden, ellers blir du lett seende "høy og tynn" ut... noe som er veldig usexy. Det er nok derfor du får kommentarer på høyden din ofte også, fordi du er lang i forhold til størrelsen din.... jeg tror du trenger litt mere fysisk størrelse for å se proposjonert ut. Høy og proposjonalt stor/sterk er noe flest damer synes er helt uimotståelig.... kjør på

 

 

damer, vennligst bekreft

 

overhodet ingenting som sier at du må ha en høy kjæreste, høye damer føler seg nok litt begrenset til høye menn, men høye menn velger og vraker i hva dem vil av størrelse på kjæreste.

Hva er det gutter synes er uimotståelig hos jenter?

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg kan avkrefte hele myten din med en gang. Jeg som deg, høy, kjekk, bra utdannelse og karriere..... har overhodet aldri hatt noe problem med å få damer og finne bra damer. Hvis du ikke får komplimenter så kan det hende du kanskje ikke er så kjekk som du tror... ikke vet jeg, men høyden din teller positivt i de aller fleste tilfeller.

 

du er 193, altså 6 feet 4 inches.... som regnes som menns idealhøyde. er 193 selv, aldri møtt en jente som mislikte høyden min.

Får komplimenter fra jenter hele tiden. Derimot, for å bære en slik høyde med stil må du ha muskler og generell fysisk størrelse proposjonalt med høyden, ellers blir du lett seende "høy og tynn" ut... noe som er veldig usexy. Det er nok derfor du får kommentarer på høyden din ofte også, fordi du er lang i forhold til størrelsen din.... jeg tror du trenger litt mere fysisk størrelse for å se proposjonert ut. Høy og proposjonalt stor/sterk er noe flest damer synes er helt uimotståelig.... kjør på

 

 

damer, vennligst bekreft

 

overhodet ingenting som sier at du må ha en høy kjæreste, høye damer føler seg nok litt begrenset til høye menn, men høye menn velger og vraker i hva dem vil av størrelse på kjæreste.

Hva er det gutter synes er uimotståelig hos jenter?

 

Kommer helt an på hva gutten liker det. Men hvis du vil håve inn flest mulig gutter er selvfølgelig tettsittende klær som fremhever rumpe, midje og bryster det som fungerer absolutt best for å få gutters oppmerksomhet. Spesielt rumpe er veldig viktig å trekke oppmerksomhet mot. Hvis du vil ha en kjæreste vil ikke det at du går i flatterende klær nødvendigvis spille så stor rolle, han skal jo like deg for den du er også, om rumpa er bra finner han jo ut før eller siden uansett. 

 

Anonymous poster hash: 6bafa...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg er nemlig 1,93. Har alltid hatt komplekser for høyden min

 

 

 

Jeg er 195cm. Aldri hatt komplekser for høyden. Kvinner generelt foretrekker høyere menn på grunn av sesksuell dysmorfi og andre biologiske instinkt. Så her tipper jeg det er noe annet. Som f.eks sjenanse og disse kompleksene du nevner. Jeg har heller aldri hatt problemer med å få dame, vekten min til tross. Jeg er svært overvektig. :)

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

romper og lår vekker mest oppmerksomhet hos meg ihvertfall.

Synes damer med litt hofter og en fin rumpe er veldig attraktivt.

Det er gjort forskning på sånt...

Damer med "riktig" hofter, rumpe og lår er særdeles fruktbare og velegnet til å lage barn, så vi må nok bare skylde på biologiske innstinkter vi menn også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forskjell på hva kvinner ser etter i kortsiktige og langsiktige partnere. For kortvarige forhold er høyde, attraktivitet, muskler og maskulinitet viktige. For lengre forhold er det imidlertid andre ting som er langt viktigere for kvinner: Hvorvidt du er en bra langsiktig investering for dem; hvor godt du vil ivereta henne og eventuelle barn. Dette innebærer å være omsorgsfull, troverdig, ha god helse og kunne ha gode nok sosiale og økonomiske ressurser.

Kvinner flest ser ut til å foretrekke menn som er litt over gjennomsnittlig høye, men uansett hvilken høyde du har er det garantert noen (sannynligvis veldig mange) som synes det er passe eller innenfor hva de foretrekker. Det beste du kan gjøre er å akseptere og like høyden din, og heller jobbe med karaktertrekk og attraktivitet (f.eks. kan du trene mer og spise sunnere). Høy selvfølelse (å vurdere deg selv på en positive måte) er veldig tiltrekkende, mens lav selvfølelse fungerer mer som et varseltegn om å styre unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hei, jeg kan avkrefte hele myten din med en gang. Jeg som deg, høy, kjekk, bra utdannelse og karriere..... har overhodet aldri hatt noe problem med å få damer og finne bra damer. Hvis du ikke får komplimenter så kan det hende du kanskje ikke er så kjekk som du tror... ikke vet jeg, men høyden din teller positivt i de aller fleste tilfeller.

 

du er 193, altså 6 feet 4 inches.... som regnes som menns idealhøyde. er 193 selv, aldri møtt en jente som mislikte høyden min.

Får komplimenter fra jenter hele tiden. Derimot, for å bære en slik høyde med stil må du ha muskler og generell fysisk størrelse proposjonalt med høyden, ellers blir du lett seende "høy og tynn" ut... noe som er veldig usexy. Det er nok derfor du får kommentarer på høyden din ofte også, fordi du er lang i forhold til størrelsen din.... jeg tror du trenger litt mere fysisk størrelse for å se proposjonert ut. Høy og proposjonalt stor/sterk er noe flest damer synes er helt uimotståelig.... kjør på

 

 

damer, vennligst bekreft

 

overhodet ingenting som sier at du må ha en høy kjæreste, høye damer føler seg nok litt begrenset til høye menn, men høye menn velger og vraker i hva dem vil av størrelse på kjæreste.

Hva er det gutter synes er uimotståelig hos jenter?

 

Kommer helt an på hva gutten liker det. Men hvis du vil håve inn flest mulig gutter er selvfølgelig tettsittende klær som fremhever rumpe, midje og bryster det som fungerer absolutt best for å få gutters oppmerksomhet. Spesielt rumpe er veldig viktig å trekke oppmerksomhet mot. Hvis du vil ha en kjæreste vil ikke det at du går i flatterende klær nødvendigvis spille så stor rolle, han skal jo like deg for den du er også, om rumpa er bra finner han jo ut før eller siden uansett. 

 

Anonymous poster hash: 6bafa...fda

 

Og hofter, da det er biologisk sett bra for å føde barn.

Lenke til kommentar

Selv er jeg veldig høy, aka 2 meter og digger det. Virker som de fleste jenter gjør det samme. Er du en kul avslappet fyr uten stort ego er det helt topp. Hadde jeg vært 210 elns hadde jeg nok følt meg i høyeste laget. Som 2 meter akkurat er det heller ingen problem å fikse klær og sko. I tillegg blir man alltid superkompis med andre på 190+ når man er på byen. Alltid moro haha.

Akkurat 2 meter er helt topp. Digg å skille seg ut positivt. Er en slank fyr også, noe jeg ikke tenker noe over, noe det virker som andre ikke gjør heller. Høye menn drar uansett. Pluss at vi vinner jo på jobbmarkedet og ellers med helse også tydeligvis. Ikke feil det  :new_woot:

Lenke til kommentar

 

Alle jeg kjenner på 190-200 som går inn for å finne seg damer (ihvertfall på byen), pleier å lykkes veldig bra med dette, i mye større grad enn oss andre. Sitter nok i hodet ditt.

 

Denne tråden får meg til å føle meg dårlig med bare 185 :(

 

Anonymous poster hash: 8e64f...970

 

185 cm er da faktisk over gjennomsnitt og ikke "bare" som du beskriver. Det som er synd med alle disse idealene er at folk tror de ikke strekker til (enten på minus- eller plussida) og får komplekser for høyden sin. Å gjøre selvtilliten avhengig av en viss høyde er helt bortkasta. Nesten uansett hvilken høyde (eller kropp) en har er jeg helt sikker på at noen synes det er helt perfekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...