Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en plan om å free xp arty slik at jeg fikk tak i de to Kommandørene der. Men det ble så jeg spilte arty noen runder og ble litt hekta. Jeg testa det et par ganger i early Access men da drev jeg stort sett med counterarty, og det var relativt kjedelig.

 

Denne gangen droppet jeg counter arty helt starten av kampene og kun gikk for andre tanks. Både kill og dps gikk opp merkbart. Kun rundt mid game, når det begynte å mangle targets på kartet så jeg etter andre arty. Da var dem som regel passive targets siden de ikke hadde blitt skutt på under første del.

 

Samtidig det å støtte tankene i frontlinja hjelper dem masse når dem prøver å avansere mot en styrke som sitter i dekning. Ingen ting skaper mere kaos bak en stein når arty varselet lyser opp hos på dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye likt Wot. Noe raskere gameplay synes jeg. 

 

Kjøretøyene er igrunnen greit balansert foreløpig, noen er selvsagt litt bedre og noen litt dårligere, men det blir nok rettet på etterhvert.

Kjøretøy som Starship og swingfire er de som folk føler er svakest nå. XM1 er veldig populær da den har noe bugged armor og folk klarer ikke å ta den ut i front.

 

Selvsagt er det grinding, men til og med tier 4 går relativt raskt.  Ifra 5 og opp til 8 så merkes grinden bedre. Nå levler jeg flere kjøretøy samtidig så det er mulig derfor at jeg føler det går noe tregere ifra 5 til 8.

 

Det er ingen begrensninger på hvor mange kjøretøy du kan ha i garasjen, man trenger ikke å kjøpe garasje plass.

 

Pve mode hvis man ønsker det. Da er man 5 spillere mot AI. Mange bruker pve mode til å grinde in exp til utstyr.

Lenke til kommentar

Er på god vei til min andre Tier 8 (M1 Abrams mot M1A1) og har Centauro på Tier 6. XM1 som nevnt her er ganske sterk, men har også store svakheter - Ingen ATGM, Ingen APS, Ingen Smoke. Den har to velkjente om enn noe vriene weakspots å treffe, og en mindre kjent som er veldig effektiv, den er også veldig svak mot HE om man vet hva man gjør.

SS bekreftet i går at det ikke er planlagt noen nerfs for XM1, men de holder et øye med den. 

Spiller for tiden i "PTS" (Pirates fra WoT). Morro :)

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar

Etterhvert vil det komme noe å bruke 'unspent vehicle reputation' på. Foreløpig får du jo exp til crewet. Men det vil bli mere ting utover. Hva det blir aner jeg ikke men på forumet har dem sagt at det skal bli ett eller annet, slik at du fortsatt har en grunn til å spille dine favoritt lav tier vogner når dem har fått elite status.

Lenke til kommentar

Hvordan er kravene i spillet, muligens dårlig optimalisert? I7 4770k, 32 gb ram og Gtx 780 ti sli burde klare dette på fullt? Lå konstant å hoppet mellom 40-50 i fps (((

Slå av SLI for bedre ytelse :) Er ikke riktig SLI støtte enda, eventuelt kan du laste ned nvidia inspector, inne spillet i lista og manuelt redigere SLI Bits til Crysis engine.

 

 

Du må være logget inn på AW forumet for å bruke attachments nedenfor:

 

 

 

AW has no SLI-Profil in Driver. Your Card second card is not in Use.

 

You cane make it work ,as your own.

 

you have to add this bits in the Driver Database -> 

 

"SLI-compatibility Bits (DX1x)" : 0x000040F5

"SLI-compatibility Bits" : 0x02506405

 

to add this you need the app -> nvidia inspector you find it over google wink.png

open nvidia inspector -> click on the tool-icon behind the Driver version-> on the new Window look vor Armored warefare in the Profiles-Bar -> set this "SLI-compatibility Bits.

Attachment 10979 Attachment 10980 Attachment 10981

After this, your AW is Runnig in Full SLI. Get 98% load on Both Card with it

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skaffet CRAB, men har ikke rukket å teste den så mye enda. Fallout 4 spillinga går utover AW spillinga.

 

Der er du ikke alene. Fallout4 går utover alt; mat, søvn, huslige sysler, trening osv ;)

 

Hvordan er dette i forhold til world of tanks? Spilte Wot i kanskje en mpned men ble litt lei og mye grinding om man ikke vil tømme lommeboken... Sett et par videoer av dette, ser rimelig bra ut ))

 

Jeg har spilt WoT snart to år og håpet AW skulle bli et friskt pust. Jeg har spilt det noen timer men får liksom ikke noe go'følelse. Betalte for early access, men det var for min del bortkasta penger. Grafikken er detaljert og bra, men det blir samtidig "rotete" og vanskelig å få oversikt. Mulig de har fikset mye på lydbildet nå, men da jeg testet tidligere i høst hørtes alle våpen ut som erteskytere.

Nå skal det også nevnes at i og med at WoT sitter så i ryggmargen blir det målt mot det. Masse som skulle vært fikset i WoT, men AW mener jeg har trukket endel elementer for langt. Vil tro disse spillene vil leve godt side om side, de appellerer nok til litt forskjellige spillegrupper.

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...