Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Vi er på Early Access 3 nå. De har lagt til ting og fiksa bugs på hver ny EA. Testinga har vært nesten konitnuerlig siden EA 1. Kun noen dager opphold mellom versjonene. Du kan enten kjøpe deg tilgang eller satsa på at du får tak i en test nøkkel. Flere streamere driver å deler ut slike.

 

Selv kjøpte jeg 'Lord of War' pakken, og etter å ha fått testa de 4 tankene man får der, er jeg ikke skuffa over det valget.

 

Spillet er bra, jeg synes det er en 'raskere' versjon av Wot.

 

Flere kjøretøy har missiler i tillegg til kanon eller auto kanoner. Så man får liksom litt flere bruksområder for dem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Spilte litt nå i helga og jeg er ikke helt overbevist enda. Lyd-designet er skikkelig dårlig, får ikke følelsen at man skyter med kanon mot stridsvogner. Det blir litt samme følelsen som når man spiller Call of Duty osv, veldig arkade-tilnærming. Nå er jeg selvsagt preget av 5000+ kamper i WoT, men allikevel. 

Det virker som de har kopiert så godt som alt og lagt til litt nytt. Jeg tiltales riktignok at av det brukes moderne vogner, men jeg må nok spille noe mer for å få noe go'følelse når jeg spiller. Den fikk jeg veldig fort i WoT. 

Grafikken er rimelig god, men samtidig rotete. Der er WoT helt i andre enden, litt for enkel mht vegetasjon og detaljer. Ikke lett å lage det perfekte spillet, men det skal bli spennende å se hva som skjer videre. 

Lenke til kommentar

Enig med deg at lydebildet hadde hatt godt av å blitt beefa opp. Grafikken er jeg igrunnen fornøyd med, men ønsker at de kunne ha vært litt mere raus på fargene. Lost Island kartet er det jeg liker best med tanke på grafikken. Det eldste kartene er noe tamme i fargene.

 

Ellers så er det et par vogner foreløpig jeg kommer til å bruke free exp på. Bagel pansern som føles utrolig svak når den møter vogner som er høyere tier. Scout vogna Fox, misliker sterkt den dårlige gun depression og at det skal så lite til for å miste kontrollen på vogna under kjøring. Og tilslutt T 62, den føles utrolig svak i forhold til T 54 som kommer før den.

Lenke til kommentar

Stress testing imorgen i forbindelse med Open Beta, man vil ha de samme vognene man hadde når  EA 5 slutta. Men forvent server kø og andre ustabiliteter

 

Stress Testing is the final testing phase before the Open Beta launch. Its aim is to provide the developers with feedback regarding the stability of the server system and its ability to handle large amounts of players. In order to obtain these results, we do need as many players as possible to play at the same time.

 

EU Server 
September 24th, 8:00 AM CEST -
September, 26th, 8:00 AM CEST
Lenke til kommentar

Den lille ukes pausen før OBT har ødelagt meg helt ser det ut til.

 

Herregud hvor dårlig jeg spilte igår, en blanding av ivrig på å få inn mye exp, agressiv spillestil og utrolig mye dårlig rng har torpedert statsa mine. Kan ikke huske å ha bomma så mye i et online spill som jeg gjorde igår i AW. Endte opp med 46 % vinnrate

 

I dag blir det full skjærpings ! Sheridan er et par kamper unna, Swingfire, Law 300, OF 40 og T 64 er like rundt hjørnet.

 

Må bare finne ut hva jeg skal ofre til RNG gudene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...