Gå til innhold

Fargeblind? Last ned dette nettleser-tillegget nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funket, men rød fargen ble litt rosa enn jeg er vant til. Er rød/grønn fargeblind.

Nei, bedre avslått. Ser jo flere farver i bilder osv Enkelte ting blir nesten sort/hvitt....

Skrevet (endret)

Har ikke testet nettleservedlegget, men føler at det står NO (nei) eller hO (prostituert) eller noe sånn.

OCoXkDe.jpg

Ikke åpne spoiler vis du ikke ønsker å se løsningen:

:lol:

Jeg prøvde alle innstillinger som fantes, jeg er visstnok fargerik, og fant ingen svar på dette herlige testbilde.

Bilde nedenfor her er nøyaktig samme.  :D

OCoXkDe.jpg

Når jeg har fått tenkt litt på den artige testen, så tror jeg det må være "The flying spaghetti monster" jeg ser.

Endret av G
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Måtte innom fotoredigeringsprogramvare for å se svaret:

Sikker på at du ønsker å spolere testen?

Helt sikker på at du ikke ønsker å leke litt lengre på egenhånd?

Absolutt helt sikker - du ønsker svaret presentert?

Her er svaret:

post-30484-0-32238400-1431037693_thumb.jpg

Montro om noen som har fargerikt syn, må gå på syre eller noe sånn for å finne mening med det (altså originalbilde)  :wee:

Endret av G
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en tilstand som kalles mild protan, i følge min optiker. Det er vel en variant av rød-grønn fargeblindhet. Jeg ser tallene 16 øverst til høyre, 8 nederst til venstre og 9 nederst til høyre i artikkelbildet øverst. Synes jeg kan skimte 12 i midten nederst. Bruker ikke Chrome så jeg får ikke testet tillegget.

Skrevet (endret)

Litt skeptisk til å entre konkurransen. Helt garantert noe SPAM-aktig. Her er resultatet mitt, på 1. forsøk  :) :

post-30484-0-94276000-1431093301_thumb.jpg

Endret av G
Skrevet

Like "morsomt" hver gang å se "inteligenstester" på nettet hvor man skal tolke tall i slike sirkler... Inteligenstesten må jo da bestå i om man har KUNNSKAP nok til å vite at det over hodet ikke har noe med inteligens å gjøre, og dermed avstå fra "inteligenstesten"...

Skrevet

Kunne bare DNTgjøre noe så deres merkede stier var mulig å følge for fargeblinde! Min samboer ser ikke røde T-er på tre, skilt og stein.

• Liker 1
  • Opprett ny...