Gå til innhold

Moskus på Dovrefjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser mektige og fryktinngydende ut disse moskusene. Fint og skarpt bilde, selv om ei bjørk deler den i to. Dette betyr lite i denne sammenheng synes jeg, for jeg kan tenke meg at dyrene ofte står plassert slik i terrenget.

Vennlig hilsen Ragnar

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Hei, Tor Inge.

Imponerende bra bilde av Dovrefjells farligste skapning, - kanskje med unntak av overstadig berusede jegere ! :)

Har du et superteleobjektiv, kamera med god oppløsning på bildebrikken, eller har du rett og slett beveget deg langt innenfor anbefalt sikkerhetsavstand på 200 meter ?

M v h Albert.

Skrevet

Greit at moskusen bruker bjørka å klø seg på, men fotografen bør kanskje ikke bruke moskusen å klø seg på.

Jeg synes du har fått den fint plassert mellom de to bjørkene mens vi skimter en til i bakgrunnen.

Tenker kanskje litt mer luft til venstre, men ser ei buske der så det hadde kanskje ikke blitt så bra likevel?

Roar

Skrevet

Hei, Tor Inge.

Imponerende bra bilde av Dovrefjells farligste skapning, - kanskje med unntak av overstadig berusede jegere ! :)

Har du et superteleobjektiv, kamera med god oppløsning på bildebrikken, eller har du rett og slett beveget deg langt innenfor anbefalt sikkerhetsavstand på 200 meter ?

M v h Albert.

Bilde er fra 2011. Tror jeg brukte et Nikon 700 med Sigma 80-400. Fikk bra resultater med denne Sigmaen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...