Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har en offwhite BMW 3-serie 2012 modell cab som jeg gjerne skulle ha lakket, muligens hele bilen. Har vært uheldig å fått et par skrammer her og der enten pga at noen har rygget på meg eller et hull i vegen.. Var også noen som har dratt en nøkkel langs den ene siden. Jeg lurer på om noen vet sånn ca hva en slik jobb vil koste? Blir trolig uten støtte fra forsikring da man mister bonus.. Har hørt rykter om at det blir omlag 30 000, men er det virkelig en så stor jobb?? Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hellakkering er fryktelig mye jobb/tidkrevende så det blir desverre veldig dyrt. Hvis man har mulighet til å preppe bilen selv, altså demontere/remontere alt som må av/på og matte ned lakken så sparer man jo masse penger, men da må man nesten ha et eget verksted så det blir kanskje vrient. Pluss at det jo krever at man kan endel.

 

Man må i prinsippet plukke bilen helt fra hverandre så lakkeringen blir bra, man vil jo ikke ha lakk på vinduspakninger o.l.

Lenke til kommentar

Skadene du beskriver virker ikkje veldig omfattende på selve karroseri, er ikkje det mulig å lakkere skadestedene, og polere over bilen? Så lenge de bruker riktig fargekode, skal vel det ikkje synes (slik eg har forstått det). Sånn Smart-fix verksteder gjør jo det hele tida. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...