Gå til innhold

Hvilket skjermkort bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på hvilket skjermkort som er lurt å kjøpe for rundt 2 000 i dagens marked for å spille blant annet GTA V. Har blant annet sett at CDON har et bra tilbud på dette kortet: http://cdon.no/elektronikk/asus/asus-radeon-r9-290x-4gb-directcu-ii-hdmi-displayport-2xdvi-p33295602

 

Slik jeg forstår det, er ikke dette akuratt det nyeste på markedet lengre. Har det mye å si? Er det bedre å kjøpe et nyere kort som ikke er på salg for rundt 2000? Noen som har peiling? Kom gjerne med forslag på skjermkort også! Er åpen for det meste fra 1500 kr til 2500 kr. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett bra kort. Men har en bruker i mitt forum som ikke er fornøyd med rma hos cdon. Hvorfor ikke vente og eller legg til ca 1500 og kjøp 970 heller. Har selv 5 970 og 11 980. :hmm:

Saken er at jeg ikke er interessert i å bruke alt for mye penger på et skjermkort da jeg ikke gamer veldig ofte. Så tenkte meg et til maks 2600 som dette kortet. Er vel like greit å bare bytte ut etter et par år, da grafikkort blir så gamle så fort...  Men du mener at et "gammelt" nytt grafikkort ikke har noe å si? 

Lenke til kommentar

Så du gamer ikke? Hva med 660Ti eller bedre?

En annen ting hva har du i dag. PS: Bruker mine til å forske med.

Dette er det jeg har idag: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623698#extra

Gamer GTA V iblant, men det er det, og det grafikkortet jeg har idag støtter ikke GTA V i full hd. Er dette jeg ønsker at et nytt kort skal greie. Finner ingen som selger 660 Ti idag, og dette sier meg ikke så mye...  :hm:

Lenke til kommentar

Hva er så viktig med full HD? Vet ikke om 660Ti evga sc støtter full hd, men jeg har dem liggende.

Lov å være litt kresen? Er ikke interessert i å kjøpe brukt grafikkort nei som fungerer sånn halvveis. Da kan jeg jo like gjerne beholde det jeg har fra før... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...