Gå til innhold

Verdens vanskeligste labyrint har fått en oppfølger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller krydre spillet med alskens fargerike "collectable" i spillet. Kanskje bake inn en historie med rød tråd igjennom noen spesielle segmenter av veien videre i labyrinten. Kan hende en kunne fått til noe som gjorde folk så avhengige at de bokstavelig levde livet sitt der inne. De kunne også innført litt sånn milde set-backs i spillet, så når du gjør noen feil valg, så må du noen kilometer tilbake i labyrinten og repetere noen strekninger du allerede har vært igjennom. Kanksje også med inntreden av litt "random" oppførsel når man blir satt i slike "set-backs" for ikke å kjede livet av spilleren.

Neste prosjekt bør nå være å lage denne i 1:1.

Da må du enten ha et budsjett som sprenger grenser på "atomkrafts vis". Eller så må du (den) bli en ny Hitler, som slavebinder folk til å bygge det.

Endret av G

Jeg så ingen skalatall på den labyrinten så jeg vil anta at den alerede er tegnet/ laget i 1:1 :p

Hvis du har noen annen info så hadde det vært fint om du kunne dele den med oss :) Er for eksempel 1cm på arket 1meter in real life?

• Liker 3

Jeg så ingen skalatall på den labyrinten så jeg vil anta at den alerede er tegnet/ laget i 1:1 :p

Hvis du har noen annen info så hadde det vært fint om du kunne dele den med oss :) Er for eksempel 1cm på arket 1meter in real life?

SmartRompe. :tease:

Men det er riktig, hadde vært døft å bygge denne i 1:1 om den var tegnet i 1:1. Jeg har tegnet en del slike selv, og i mitt hode tenker jeg alltid på labyrinter som noe man løper gjennom når jeg tegner dem.

Nei, jeg ser for meg at denne tegningen er gjort i 1:2000. Denne labyrintene er altså ca 1,2km x 1,7km i 1:1. I mitt hode. :w00t:

Da må du enten ha et budsjett som sprenger grenser på "atomkrafts vis". Eller så må du (den) bli en ny Hitler, som slavebinder folk til å bygge det.

Jeg har lenge hatt et mål om å bli diktator i Norge. Og det hadde vært en bra ting, for det er ingen styresett bedre enn fornuftig diktator.

Jeg hadde for eksempel startet to store byggeprosjekter:

- I stede for å brenne av 300 mill på å finne ut at hurtigtog fra Oshlo til Trondheim er for dyrt til at det ser bra ut i min 4 årige regjeringstid, så hadde jeg bare satt i gang å bygge. En eller annen gang hadde de blitt ferdige.

- Så hadde jeg bygd denne labyrinten her. Den kunne vært brukt til mange ting, men jeg ser for meg å putte voldtektsforbrytere, mordere, pedofile og alskens dritt inn i ene enden, og så hadde soningen vært ferdig på andre siden.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...