Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at dete kanskje kan bli spennende ja. Har til nå ikke benyttet meg av disse tilbudene, men siden jeg faktsik har vurdert å oppgradere, så kanskje... kommer ann på hvor bra tilbudene er...

Håper de blir :dribble: og :thumbs:

Skrevet (endret)

OMG OMG OMG PLZ!

nå er jeg spent :D

Japan turen blir nok utsatt ennå et år etter at denne julekalenderen er ferdig

blir lei meg hvis tilbudet er dårligere enn hva man kan finne prisguiden ass :thumbdown:

Endret av Cain_85
Skrevet
Er ikke mer enn 28 brukere som leser dette emnet nå...

heh.. jah.. det var litt skuffenes... men det skylles nok at mange rett og slett ikke vet om det/ husker det..

tar seg nok opp til imorgen når HW.no får lagt ut en artikkel på hovedsiden og litt sånt..

Skrevet

Se på siden til amraam. Der står dette:

"Dagens julekalender tilbud kjører vi i samarbeid med Hardware.no, tilbudet finner du til høyre og gjelder kun en dag."

Til høyre står dette:

Matrix Midi Tower Sort/Plexi

300W power, USB og Firewire i front Under tilbehør finnes det også en dør med vindu til dette kabinettet. Til 499

Så er det bare å vente 10 min på bekreftelse fra hw.no om det er det som er luke nr1.

Skrevet
Se på siden til amraam. Der står dette:
"Dagens julekalender tilbud kjører vi i samarbeid med Hardware.no, tilbudet finner du til høyre og gjelder kun en dag."

Til høyre står dette:

Matrix Midi Tower Sort/Plexi

300W power, USB og Firewire i front Under tilbehør finnes det også en dør med vindu til dette kabinettet. Til 499

Så er det bare å vente 10 min på bekreftelse fra hw.no om det er det som er luke nr1.

Så det isted. I tillegg var det en scanner som var enda mer på høyre side. Håper at det ikke blir det kabinettet. :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...