Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Boligkjøp og allergi/astma


neutrality

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, det jeg gjorde var å si til megler at jeg hadde blitt dårlig pga av hunden han ikke hadde fortalt meg om, så fikk jeg bare beskjed om at selger vil finne en annen kjøper. Teknisk sett er budet og aksepten juridisk bindende, så begynner å lure på denne megleren. Han ble sint når jeg la inn lavere bud enn han foreslo, og kom med et helt resonnement hvorfor jeg kastet bort tiden hans. Men budet ble akseptert

Lenke til kommentar

Haha, så du la inn et bud, men et lavt et, og fikk det akseptert? 
Garantert at megler har fått andre henvendelser på leiligheten, og derfor har overtalt selger til å godta at du trekker budet ditt, siden han kommer til å få et bedre et! 

Du har nok godt glipp av et godt kjøp mister..!

Lenke til kommentar

 

Ikke særlig godt kjøp hvis man ikke kan bo i leiligheten.

Han merket jo kun noe andre gangen han var der, fordi hunden nettopp hadde vært der. Da hadde det jo gått helt fint etter en utvask...

 

 

Som neutrality skriver,  det er forskjell når man er innom en halvtime på visning kontra bo der permanent.  Hunde og kattehår kan sette seg I alt av inverntar og innredning og sannsynligvis så får man ikke fjernet alt I en normal flytteutvask.

Så hvis det er slik at man ikke kan bo dere så var det ikke nødvenigvis et godt kjøp.  En kortsiktig investering med tanke på videresalg må jo ta høyde for kostandene som påløper bade ved kjøp og videresalg av bolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...