Gå til innhold

Bør vi ha Shariadomstol i Norge?


Anbefalte innlegg

Apologetikk og etymologi er STERKE begreper som kan beskrive HELE oppsettet.

 

Det som dreier seg om å innføre sharia-loven er at FOLK skal gå en motsatt vei, i forhold europeerne.

 

Hva handler egentlig SHARIA-LOVEN om?

 

Å ha en sharia-domstol kan VÆRE hektisk av og til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på innføring av Sharia lov i Norge som uunngåelig. Det starter den dagen muslimer, SV og Rødt får flertall på Stortinget.

 

De trenger ikke røre ved grunnloven for grunnloven har plassert ("Nesten" all makt i denne sal (Stortinget) . 

 

Senere, når de får de 2/3, forsvinner religionsfriheten og monarkiet fra Grunnloven.

 

Ikke bare SV og Rødt, AP og Høyre er jo også veldig for innvandring (som i realiteten betyr flere muslimer).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Rettssystemet skal være nøytralt og uten religiøse eller politiske bindinger.

Du sier dette, men vil ha inn muslimer i landet ? :)

 

 

Jeg vil ikke "ha muslimer inn i landet." Religiøs import er ikke motivet eller målet, retten til å søke (men ikke nødvendigvis finne) lykken på tvers av landegrenser er det.

 

Jeg vil ha et samfunn der alle som skikker seg har en mulighet til å finne lykken. Rettsystemet skal ikke begrense den muligheten, bare straffe de som ikke skikker seg. Hvis rettssystemet skal være uten religiøse bindinger så kan ikke religion er være et argument for eller mot i den vurderingen. 

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke bare SV og Rødt, AP og Høyre er jo også veldig for innvandring (som i realiteten betyr flere muslimer).

Hvor har du det fra? AP har vært partiet som har innført de fleste og største begrensningene på innvandring, og Høyre er i en regjering som er direkte innvandringsfiendtlig.

 

SV var vel ett støtteparti for APs begrensninger i sin tid, Rødt derimot er jeg ussikker på men ser gjerne dine kilder på at de på noen måte er for innvandring.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det mulighet for at Norge innfører shariadomstol i Norge?

 

-  Jeg har nemlig tidligere idag fått vite at shariadomstol praktiseres i Storbritannia. Hvorvidt dette er sant eller ikke, vet ikke jeg.

 

Hva skal for at Norge innfører shariadomstol for de som ønsker det? - og hva tenker du om det, er det positivt eller negativt? 

 

Jeg regner med det blir shariadomstoler her til lands den dagen Støre blir statsminister :mellow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Støre har ingen sjans for å bli statsminister, siden flere nekter arbeiderpartiet pga. han. Hadia tajik burde blir statsminister istedet for ham,

 

Og det ville vært bedre å få henne som statsminister?

 

Ja. min mening er at Tadjik vil være en bedre statsminister enn Støre.

 Hun vil være en god statsminister. Uansett politisk tilhørighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
 

Jeg vil ikke "ha muslimer inn i landet." Religiøs import er ikke motivet eller målet, retten til å søke (men ikke nødvendigvis finne) lykken på tvers av landegrenser er det.

 

Jeg vil ha et samfunn der alle som skikker seg har en mulighet til å finne lykken. Rettsystemet skal ikke begrense den muligheten, bare straffe de som ikke skikker seg. Hvis rettssystemet skal være uten religiøse bindinger så kan ikke religion er være et argument for eller mot i den vurderingen. 

 

Geir :)

 

 

Hadde sikkert vært fint å levd i en slik verden :), men sånn er ikke verden og gode ønsker samt godt humør vil ikke endre på det.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NYI5VRdi1sI

 

Det er oss eller dem.

 

Og jeg stemmer for oss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke bare SV og Rødt, AP og Høyre er jo også veldig for innvandring (som i realiteten betyr flere muslimer).

Hvor har du det fra? AP har vært partiet som har innført de fleste og største begrensningene på innvandring, og Høyre er i en regjering som er direkte innvandringsfiendtlig.

 

SV var vel ett støtteparti for APs begrensninger i sin tid, Rødt derimot er jeg ussikker på men ser gjerne dine kilder på at de på noen måte er for innvandring.

 

 

Arbeiderpartiet er jo de som har sittet med makten i mesteparten av de årene den muslimske importen har foregått. Den nåværende regjeringen er ikke akkurat "innvandringsfiendtlig" heller, hadde de vært det så hadde grensene vært under kontroll med en gang flyktningekrisen var et faktum og ikke én person hadde kommet inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde sikkert vært fint å levd i en slik verden :), men sånn er ikke verden og gode ønsker samt godt humør vil ikke endre på det.

Ja, hadde det ikke vært fint? Og jo, jeg tror at vi kan endre på det. Det betyr ikke ta jeg tror at alle vil, men la nå ikke det stoppe oss.

 

xhttps://www.youtube.com/watch?v=NYI5VRdi1sI

Det er oss eller dem.

Og jeg stemmer for oss.

 

Oss eller tåpelige anonyme rappere, ja. Er med på den... :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Arbeiderpartiet er jo de som har sittet med makten i mesteparten av de årene den muslimske importen har foregått. Den nåværende regjeringen er ikke akkurat "innvandringsfiendtlig" heller, hadde de vært det så hadde grensene vært under kontroll med en gang flyktningekrisen var et faktum og ikke én person hadde kommet inn.

 

Nei, det hadde de ikke, for med en slik politikk hadde de ikke hatt flertall. FrP tøyer den strikken akkurat så langt som de kan.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...