Tor Inge Oldervik Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Utrolig flott bilde av skarven i fint lys. mvh Tor Inge
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Legger merke til den fine posituren til Skarven. Vennlig hilsen Ragnar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Utrolig flott bilde av skarven i fint lys. mvh Tor Inge Hei, Tor Inge. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Legger merke til den fine posituren til Skarven. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Torbjørn Milje Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Dette er bare flott, den røde fargen som bakgrunn synes jeg passer veldig bra. God skarphet i bildet. Lekkert. Mvh Torbjørn
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Dette er bare flott, den røde fargen som bakgrunn synes jeg passer veldig bra. God skarphet i bildet. Lekkert. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk, - det var hyggelig å høre ! M v h Albert.
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Riktig elegant modell du presenterer i dette fargerike flotte bilde Torhild
Leif Olsson Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hei Albert. Et fint bilde av skarven :-) God helg! M v h. Leif :-)
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Flott bilde av Skarven Hilsen Rune Hei, Rune. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Hei Albert. Et fint bilde av skarven :-) God helg! M v h. Leif :-) Hei, Leif. Takker så mye for fin kommentar ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Riktig elegant modell du presenterer i dette fargerike flotte bilde Torhild Hei,Torhild. Så hyggelig at du likte bildet, - tusen takk for fin kommentar ! M v h Albert.
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Kanskje er jeg for pirkete når jeg nevner at jeg tror denne hadde tålt et klikk til for skarphet. Ellers fint plassert i flata i godt lys så fargene kommer godt fram - spesielt det røde vannet som kan gi inntrykk av at her har vært drevet hvalfangst. Roar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Kanskje er jeg for pirkete når jeg nevner at jeg tror denne hadde tålt et klikk til for skarphet. Ellers fint plassert i flata i godt lys så fargene kommer godt fram - spesielt det røde vannet som kan gi inntrykk av at her har vært drevet hvalfangst. Roar Hei, Roar. Jeg er takknemlig for at du kommer med forslag til forbedring, det er sånt man lærer av ! Ofte ser man ikke alle muligheter og begrensninger (!) når man "står midt oppi det", og da kan andres vurderinger være svært verdifulle, så mange takk M v h Albert.
Anbefalte innlegg