mobilen.no Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Bang & Olufsen BeoPlay H8 koster flesk og smaker av fugl.TEST: B&O BeoPlay H8
oepoep Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Når det gjelder siste avsnitt; Manglende status er ikke Bose QC 25 sitt største problem i forhold til dette hodesettet. Bose QC 25 mangler også Bluetooth.
Espp Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 (endret) Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. Endret 10. april 2015 av Espp
ATWindsor Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det? AtW
Espp Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 (endret) Tror dere trenger å oppdaterer Prisguide.no litt jeg. 4500 kr er langt ifra de dyreste hodetelefonene man får kjøpt i Norge. De fins både i dobbel, trippel og firedobbel pris. Edit: Et kjapt sjekk på Prisjakt.no viser 39 forskjellige hodetelefoner til høyere pris enn B&O sitt. De spesifiserte blant on-ear hodetelefoner, har du tatt hensyn til det? AtW Ikke når jeg sa at det var hele 39 headset som var dyrere på Prisjakt.no, for det var både on-ear og over-ear. Står fremdeles på at det fins flere dyrere sett. Endret 10. april 2015 av Espp
Twinflower Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Kjøpte nettopp dette på Soundgarden/Spaceworld som etterfølger til mitt eldre Sennheiser MM500 og mitt defekte Beats Studio Wireless. Førsteinntrykket er kjempebra. Kvalitetsfølelsen er milevis over plastikk-feelingen fra MM500, og lyden føles mer naturlig og "ekte" i forhold til Beats. Det er litt rart å bruke on-ear istedenfor over-ear som jeg normalt foretrekker, men putene er så utrolig myke at det foreløpig går helt fint. Usikker på hvordan det føles etter 8+ timer, men den første halvtimen har iallefall ikke vært noe annet enn behagelig.
Anbefalte innlegg