Gå til innhold

Matrix revolution.


Jan Andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne filmen var helt fantastisk i min mening, fra begynnelse til slutt. Klart det kanskje var noe mindre dårlig elementer, litt av dialogen var kjedelig og forhåndssigbar (spes. Trinity og Neo sammen, grøss, musikken reddet døds-scenen hennes). Men ellers var alt supert, ingenting var tilfeldig, filmen gjorde puslespillet komplett, og jeg forstår nå at det er filmanmeldere som ikke skjønner filmen som ikke liker den.

 

Hvordan kunne den gjøres annerledes? Ikke vet jeg. Zion hadde ikke noen sjans mot maskinene uansett, Neo hadde ikke noen sjans mot En Smith! Det måtte bare gjøres slikt. Seraph sa det i toa: "I protect that which matters most", og det var orakelet. Moren til Matrix (Smith kalte henne Mor, ah, da var alt så obvious *grin* ).

Hun skjønte at for å hjelpe Neo måtte hun la seg "kopiere", og Neo skjønte at for å redde alle de andre, måtte han ofre seg selv (Messias, duh).

 

Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film! *grin*

Lenke til kommentar

Back from the theatre :D Fanastisk flott spektakulær genial film. Helt utrolig. Filmen fenger MEG såå utrolig at jeg ikke kan forstå det.

 

Først og fremst, effektene :D I've said enough. Tror ikke det finnes EN film som kan måles med denne effektmessig, 7/6 der altså ;)

 

Starten var knall, råfet intro med the trainman (for en stygg drit) hehe :D

 

Filmen i seg selv er helt fantastisk, setter puslespillet på plass. Mother :D

Knalldyp, tenkende og emosjonell. Måten de beskriver ting som "love" eller "destiny" er så utrolig... vet ikke hvordan jeg skal forklare, det snakker for seg selv... Får meg til å tenke på ting.

 

Første jeg sa til kompisen når filmen var ferdig : "Du må ha hjerne for å like den". Hørte en fyr som sa til dama "Gud å dårlig Agent Smith var laget ut av the Matrix, så ikke ut som han engang!!" :lol: Da lo jeg hardt!

 

Uansett, for min del vil jeg gi filmen 6/6 fordi jeg følte den appelerte til meg, er bare sånn med noen filmer, tror de fleste vet hva jeg mener.

 

Elsker filmer som slutter med et spørsmålstegn :D

 

Matrix Revolutions må definitivt være favorittdelen i trilogien ;)

Lenke til kommentar

nei må nok gå og se den filmen en gang til (eller flere?)

selv om jeg ikke likte helt det som skjedde på slutten, så er det en utrolig film i likhet med de to forrige matrix filmene.

 

når dvd-spiller er på plass da blir definitivt matrix 1-3 de første filmene som skal i samlingen! nam nam

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...