Gå til innhold

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Noen som ser på denne serien? Dette er etter min mening av tidenes beste norske serie som har blitt lagd :) Jeg anbefaler alle som vil ha god drama og spenning med skuespillere av kvalitet å se denne serien, den har til og med blitt solgt til amerika :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Nei jeg syns at nesten helt siden starten av denne sesongen så har det vært ganske åpenbart at det er moren som drepte henne, ikke aksel. Jeg vet ingenting men det virker bare så åpenbart og typisk at den man aldri mistenkte er den som drepte personen...

 

Men hun skal ha det, hun spiller rollen som moren dems veldig bra :)

 

Edit: Eller faren til hun som ble drept, det hadde forklart hvorfor han er så fast bestemt på at aksel ikke har gjort det og er så grei og hyggelig mot han

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hahaha jeg visste at det var mora som hadde gjort det :p Enten henne eller så tar hun skylden for at erik har drept henne. Dette blir spennende :D Men jævlig synd at det er over nå, jeg har nøtet serien så mye og jeg kommer til å savne skuespillerne og karakterene dems ):

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Til dere som har sett siste episode, vær så snill og ikke spoil her :)

 

 

Måtte se siste episode idag selv.

Synd man ikke fikk se mer, men det var da en verdig avsluttning.

Sesong 2 tviler jeg på det vil bli

Det blir sesong 2 om de klarer å pitche en god nok ide :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

For en heftig avslutning, jeg visste hele tiden nesten fra starten av at det var faren som hadde gjort det. Hvorfor ellers skulle han være så snill mot aksel og være så sikker på at det ikke var han?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det noen som vet hva skuespilleren som spilte han poltimannen heter? Jeg er ganske sikker på at jeg har sett han før men kommer ikke på navnet hans

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...