Bykatt Skrevet 22. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Syns det var morsomt. Ser litt ut som en gruppe som danser, og en gamling som ser på. Ja, det er sant - det tenkte jeg ikke på. Det var faktisk litt små-skummelt å se disse fugleskremslene på avstand i virkeligheten. Det så ut som gale mennesker... Herlig samling av fugleskremsler og sikher. Synes du får utnytte EOS M-en godt. Virker som du trives med 2mm-en. Takk. Jeg liker godt EOS M-en min. Savner raskere autofokus, men med nåværende foto-aktivitetsnivå går det bra. Jeg sier som Kaian: jeg er en treg fotograf, tregere enn kameraet... Jeg har lest om M3, men blir ikke imponert, i hvert fall ikke til pris ved lansering. 22mm er veldig fin, liten, god og lyssterk. Den er jo egentlig litt for vid for hva jeg liker, men jeg crop-er i stedet. Til prisen er 22mm et kupp. Det fotoutstyret jeg har nå er veldig billig, og godt nok for meg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 11. april var stillig med knallfargene. morsomt bilde av fugleskremsler Lenke til kommentar
KleKir Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Morsomt bilde 19. april Virkelig noen fargeklatter 11. april! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 11. april var stillig med knallfargene. morsomt bilde av fugleskremsler Takk, takk! Morsomt bilde 19. april Virkelig noen fargeklatter 11. april! Takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 25. april: Going Bananas by bykatt, on Flickr Canon EOS M med Canon EF-M 22mm @ f/4, ISO 100, 1/60s 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Oi. Så flott. Så mange bananer har jeg ikke sett på en gang før. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Oi. Så flott. Så mange bananer har jeg ikke sett på en gang før. Nei - ikke jeg heller! 12000 løpere var det i dagens Sentrumsløp i Oslo, så formodentlig var det opprinnelig 12000 bananer også... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 26. april: Top of the World by bykatt, on Flickr Canon EOS M med Canon EF-M 22mm @ f/5.6, ISO 100, 1/200s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Flott gatebilde igjen - fint å se det grønnes på trærne nå, og fin dybde i bildet - man ser jo langt nedover gaten der. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. april 2015 Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Morsomt bananbilde, fikk med en gang noen bilder i hodet om hvordan det ser ut etterpå når 12000 løpere har fått i seg innholdet og kastet fra seg bananskallet. Kunne bli mange festlige situasjoner av noe slikt. Fint gatebilde fra Grünerløkka(?) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2015 Flott gatebilde igjen - fint å se det grønnes på trærne nå, og fin dybde i bildet - man ser jo langt nedover gaten der. Takk, det er et av mine favorittsteder i Oslo, å stå der og se nedover på Grünerløkkas liv og røre. Morsomt bananbilde, fikk med en gang noen bilder i hodet om hvordan det ser ut etterpå når 12000 løpere har fått i seg innholdet og kastet fra seg bananskallet. Kunne bli mange festlige situasjoner av noe slikt. Fint gatebilde fra Grünerløkka(?) Der ga du meg noen bilder i hodet også. Jeg tok et bilde av hva som skjer når 12000 løpere kaster fra seg engangskoppen etter å ha fått drikke, og det var ikke like gøy, mer litt leit. Det sto en frivillig som kostet unna, men det så ut til å være litt av en jobb å holde unna. Det andre er fra Grünerløkka, ja - helt øverst i Thorvald Meyers gate, Oslos hyggeligste strøk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Fargefint den 11. april (sikhert mer enn 3 brødre der).. , et vell av detaljer i det markedsbildet 18. april, morsomt skremmebilde 19. april, bananer skal en ikke kimse av, nei (25. april) ... Endret 27. april 2015 av smort1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. april 2015 Rapporter Del Skrevet 28. april 2015 Going bananas er jo herlig! Bra fanget. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2015 morsomt bilde av bananasssssss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå