Gå til innhold

Aprilfest 2015 - Bykatt - Liv og lys


Anbefalte innlegg

Syns det var morsomt. Ser litt ut som en gruppe som danser, og en gamling som ser på. :)

 

Ja, det er sant - det tenkte jeg ikke på. Det var faktisk litt små-skummelt å se disse fugleskremslene på avstand i virkeligheten. Det så ut som gale mennesker... ;) 

 

Herlig samling av fugleskremsler og sikher. Synes du får utnytte EOS M-en godt. Virker som du trives med 2mm-en.

 

Takk.

 

Jeg liker godt EOS M-en min. Savner raskere autofokus, men med nåværende foto-aktivitetsnivå går det bra. Jeg sier som Kaian: jeg er en treg fotograf, tregere enn kameraet... :D Jeg har lest om M3, men blir ikke imponert, i hvert fall ikke til pris ved lansering. 22mm er veldig fin, liten, god og lyssterk. Den er jo egentlig litt for vid for hva jeg liker, men jeg crop-er i stedet. Til prisen er 22mm et kupp.

 

Det fotoutstyret jeg har nå er veldig billig, og godt nok for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott gatebilde igjen - fint å se det grønnes på trærne nå, og fin dybde i bildet - man ser jo langt nedover gaten der.

 

Takk, det er et av mine favorittsteder i Oslo, å stå der og se nedover på Grünerløkkas liv og røre.

 

Morsomt bananbilde, fikk med en gang noen bilder i hodet om hvordan det ser ut etterpå når 12000 løpere har fått i seg innholdet og kastet fra seg bananskallet. Kunne bli mange festlige situasjoner av noe slikt.

Fint gatebilde fra Grünerløkka(?)

 

Der ga du meg noen bilder i hodet også. :D Jeg tok et bilde av hva som skjer når 12000 løpere kaster fra seg engangskoppen etter å ha fått drikke, og det var ikke like gøy, mer litt leit. Det sto en frivillig som kostet unna, men det så ut til å være litt av en jobb å holde unna.

 

Det andre er fra Grünerløkka, ja - helt øverst i Thorvald Meyers gate, Oslos hyggeligste strøk.  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...