Gå til innhold

Aprilfest 2015 - Bykatt - Liv og lys


Anbefalte innlegg

Syns det er pent allikevel, altså selv med sigarettstumpen. Men det er vel fordi jeg bare så på blomstene og tenkte at "å.. der skulle jeg vært." før jeg så kommentaren til RandiA. Her regner det nå. Dagen begynte fint med solskinn. Men det gode er jo at regnet smelter snøen litt.. så får se positivt på regnet denne gang. :)

 

Takk! Ja, hestehov er et trofast vårtegn, uansett om man bor i asfaltjungelen eller mer øde til.

 

Jeg la heller ikke merke til sigarettstumpen, hestehovene suget til seg all oppmerksomheten, fi.nt vårtegn

 

Absolutt. Nå er det vår i byen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du verden så mye du fikk med på det oversiktsbildet 18. - masse detaljer og mye folk der. 19. var et morsomt bilde, fine farger. :yes:

 

Takk! Vårmarkedet er på Vikingskipet i Hamar, og der var det masse folk.

 

Litt av en samling av fugleskremsler, ser ut som en hel liten utstilling. Hva er det de prøver å passe på?

 

Ja, det lurte egentlig jeg på også, så liksom ikke så mye der som kan spises av fugler. Men hva vet jeg om den slags? Det hører med til historien at de står praktisk talt på ring 2, på Sagene.

 

Fugleskremselbildet med den fine gården bakom er en bra fangst. Hvilken gård er det?

 

Jeg har googlet meg frem til at det sannsynligvis er Vøienvolden gård.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...