Josten Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 ehhh kjenner fyren han ! tror dere tar grundig feil her ! mange som har kommet med kraftige uttalelser er burde...ikke ha gjort det... dere sliter LOL! Skal han hacke meg? Grøss Prøv å få han over hit da. Han kan sikkert komme med noen glupe uttalelser. Så kan han jo kanskje avbekrefte alle påstandene også?
Andreaz_ Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Mor i huset fikk hetta av det der.. grr! Har hun leid inn proffe hackere - ikke cracere - for å sikkre PCen din???
[BiGG] Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Tror ikke han er god nok til å hacke .. Han kan sikkert med net bus og andre noob program..
Nicklas Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Hallois ! Er selv 14 år og syns det er spennendes med data. Syns det er også litt spennendes med hacking/cracking. Har også lyst til å lære det, så kan jeg det oxo. Men det er jo ingen vits å misbruke det ! Hører statig om noen på skolen som "kan" hacke. De skryter rett og slett av det ! Herregud i himmelen blå ! Så det at "unger" kan hacke er ikke noe å bekymre seg over. Det eneste de kan er omtrent å installere noen spill og de er spesielt flinke med paint ! Det må jeg virkelig si. Dette er latterlig Selv om jeg har lyst til å lære å hacke, så vil jeg lære det på en annen måte. Ikke på en ond måte ! Men bare om hvordan det foregår osv. Da ble det her ivartfal bekreftet at iallefall en fjortis ikke kommer til å bli en hacker... hehe Også en ting til ... han sa at han ville hatt Politiets sikkerhetstjeneste på døren etter 10 min ... Jaja ... hadde han kunne hacket så hadde han ikke blitt tatt. Det er det meste av hacking går ut på ... Å ikke bli tatt ! Jeg ville iallefall ikke brukt den gamle gule pc'en min til å hacke meg inn noe sted. Da vil jeg hvartfal bli tatt hehe ... Jaja da har jeg sagt det jeg ville om dette tullet...
Nicklas Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Ps. Bare for å få sagt det : Hackere er snille Crackere er onde
Daehli Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Ps. Bare for å få sagt det : Hackere er snille Crackere er onde Det var det jeg prøvde å få fram tidligere i denne tråden :-)
stigmux Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Jeg vil bare opplyse om at hacke og cracke er 2 vidt forskjellige ting. I denne sammenhengen regner jeg med at det er cracke tv2 egentelig har ment. Å cracke vil si å skaffe seg adgang til et system du opprinnelig ikke hadde tilgang til ved hjelp av å utnytte sikkerhets hull / feil i systemet. Å hacke vil si å endre et program en annen person har laget, altså endre sourcen til programmet for så å forbedre/fikse en feil i et program en annen person har laget.
ahpadt Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Altså.. Det sier litt når jeg ikke klarer Level 2 på www.try2hack.nl en gang
Fixer'n Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Huffa meg hva skal jeg si da, poden min på 2 1/2 år fant jeg på pc'n min, å han hadde slettet alle snarveiene mine på skrivebordet. Han hadde startet explorer å var inne på HW. Hva skal jeg gjøre da. Jeg gruer meg til han blir 13 - 14 år for da har jeg ikke bare polisen på døra men sikker kgb, cia, pott, og alle andre.
zTab Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Tviler også sterkt på at han kid'en på tv hadde truet noen som helst
tarantell Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Vær så snill'a, jeg sitter her og hakker tenner.... Slutt med å skremme meg! Hva handler diskusjonen om? Hva er målet med den?
lysbryter Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Vær så snill'a, jeg sitter her og hakker tenner....Slutt med å skremme meg! Hacker tenner kanskje? hehe
darker Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 herrejesus og eventuelle høyere makter.. Er i og for seg greit at Stian Sigurd (pseudonym?) sier det han sier, alle er jo verdensmestre i den alderen, men.. at artikkelen postes.. Sier litt om hva som er interessant av nyheter om dagen. Kongefamilien og Stian Sigurd - kjøpe se og hør jeg
kyrsjo Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Var det ikke noen som sa de kjente ham? Få han til å komme til HW og si sin egen side! Drittlei å høre alle andres synsing. Og ja, script kiddies kan gjøre nok skade.
deviant Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 til deviancet:Buffer overflow. Det avhenger av hvilket fw/sikkerhets prog han kjører. OS ETC. du kan ikke bare buffer overflow en maskin. Hypotesen min gikk på at man kan overflowe operativsystemets IP stack, eller buffere i selve packet analyzeren. Sterkt forenklet er tanken at man kan gjøre dette ved hjelp av modifiserte nettverkspakker . Jeg sier absolutt ikke at dette er en enkel sak å gjøre. Forøvrig hadde jeg helst industristandard brannvegger i tankene, men prinsippet blir det samme også for en hjemme-PC eller bredbåndsrouter..
Manny Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg kjenner ham (ikke IRL, men online). Han prøvde å hacke hjemmesiden min, men greide det ikke. Da klarer han heller ikke å avsløre statshemmeligheter. Skal få ham inn hit neste gang jeg snakker med ham. Forresten, nicket hans er RedRaven, og han eier siden www.forumet.no. Jeg spurte ham om hva han mente med at han kunne avsløre statshemmeligheter, og han sa at han hadde blitt feilsitert... Les hele diskusjonen her: http://forumet.nettenter.no/viewtopic.php?t=82
Serqevx Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Manny Jo =) hey har enda ikke fått sett klippet, må få betalt 30kr en dag=P
DllInjexion Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Slett threaden. Deviancet: ok..jeg trodde du mente fw/aw. Men endre packen og sende. vil ikke akkurat hacke personen. Den vil bare "ødelegge litt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå