Gå til innhold

Bestille Fra Utlandet


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg den nye mp3 spilleren fra Sony. I butikkene i norge koster den 3700 kr.

På websidene til Sony kan man bestille den for $299 som er litt over 2000 kr, det er også gratis frakt på den.

Vist jeg bestiller dette fra Sony, hva skjer i så fall med Toll. Hvordan foregår dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du handler for under NOk 200 vil du slippe toll. Over dette vil du måtte betale avgifter. Vet ikke hva slags MP3 spiller fra Sony du skal kjøpe. Men hvis du skriver " MP3 Sony" i søkeboksen på Kelkoo.no, vil du finne flere alternativer på både typer og forhandlere. Merk deg at det ikke er Kelkoo du kjøper varen fra, de bare sammenligner priser for diverse forhandlere.

Lenke til kommentar

er ikke lydutstyr tollfritt da. høyttalere og forsterkere er vel tollfritt.

 

hus også at den norske momsen blir lagt på. altså 24prosent.

 

vi har jo mange gode mp3 spillere som ikke koster sjorta i norge også. den nye creative zen nx er jo fin. den får du vel får rundt 2600 og da med 30GB harddisk.

 

Hva er det som er så bra med sonyen da. er dette en ren mp3 spiller eller er det en NET-MD?

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe meg den nye mp3 spilleren fra Sony. I butikkene i norge koster den 3700 kr.

På websidene til Sony kan man bestille den for $299 som er litt over 2000 kr, det er også gratis frakt på den.

Legg til ca 500kr i mums. Det er jo ikke tvil om hva som blir billigest...

 

Og er du heldig kan du slippe mums.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...