Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Diagnose tester fra Ebay m/ bluetooth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står i tittelen, dette er en diagnose tester fra Ebay, lurer på om denne er trygg og bruke? kan dette ødelegge noe? Kobler telefonen til via bluetooth og en app.. er en ELM 327 Mini Interface, "Supports all OBDII protocols"

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Den skal ikke ødelegge noe dersom den er i orden, men dersom den for eks kortslutter noen av kontaktpunktene i bilens ODB-2 kan nok noe i bilen bli ødelagt. Telefon/nettbrett er det nok mindre fare for, vanskelig å ødelegge noe over BT.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Jeg mener det jeg skriver. Hvor mye kortere skal du ha det?

Skrevet

Jeg har prøvd flere av de uten problemer. Bortsett fra på visse bensinbiler eldre enn rundt 2000. Der fikk jeg ikke kontakt med ECU. Noe som ikke er uvanlig på modeller før 2001.

• 2 uker senere...
Skrevet

IKKE kjøp Kina OBD-scanner!

Prøvd flere. Både ELM 327, en annen hvit lingende ELM 327 dings og diagnosemaskiner(lurte meg selv til å kjøpe dem, ettersom de var så billige). På ELM 327 fikk jeg opp motorlampe sammen med 4x4 fault, da den sto i; ikke virket den heller(Motorlampe og 4x4 fault gikk vekk da jeg tok den ut igjen).

De andre diagnosemaskinene klarte ikke å kommunisere med bilen, så de fikk aldri avlest feilkoder.

Vil anbefale Autel diagnose, hvis du ønsker en billig og grei diagnose for å ha selv(Ikke at den er verdens beste den heller. Dårlig på elektriske feil i BUS). Kjøpte Autel AL619, helt ok fornøyd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...