Gå til innhold

Nå har den nyeste Android-versjonen landet på Sonys toppmobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kommet til Xperia Z2 og nettbrett også :-)

Mitt z2(wifi) nettbrett har ikke fått noen oppdatering ennå. Har søkt flere ganger på update Center, men får bare beskjed at enheten er oppdatert.

Skrevet

Jævla tåpelig at jeg må koble til Sony Z2 til datamaskina, installere programvare fra Sony, og så ta oppdateringen av mobilen via dette.

Det suger balle!

Elendig Sony!

Skrevet

Deilig, å bli utdatert rett etter man får oppdatert til lollipop.

Verste er at Sony mobilene ikke har fått 5.1 , men 5.

Til og med Google innrømmer at 5 inneholder masse lag xD flaut

er 5.0.1 om jeg ikke tar feil (updaten som kom i november), 5.1 har flere feil igjen.

Skrevet

Den nyeste android versjonen er jo 5.1.

Så Xperia er allerede utdatert (igjen) ;)

Mobilen er vel ikke utdatert selv om den ikke har nyeste versjon. Skjønner ikke jaget etter det. Mobilen min funker fantastisk med 4.4.4

Gjest Slettet+3124
Skrevet

er 5.0.1 om jeg ikke tar feil (updaten som kom i november), 5.1 har flere feil igjen.

På min telefon så ble det lagt inn 5.0.2 og ikke 5.0.1. Videre så synes jeg at batteriet kryper fortere nedover etter denne oppdateringen.. ;)

Skrevet

Noen som har fått til ansiktsgjenkjennings-modusen til å virke? finner den ikke i menyen heller.

og under "Choose screen lock" så er none og swipe gråa ut.

Så nå kan jeg ikke deaktivere pattern, pin eller password som sikkerhet.

Noen som vet noe jeg ikke vet?

z2

Skrevet

Batteriet mitt kryper nedover fortere enn med 4.4.4. Har aldri sett 71% før lunsj før :(

Eneste jeg har gjort er nettradio via wifi i litt over en halvtime, og nettradio en liten halvtime på 4G, samt 20 minutter samtale og en SMS.

Dette liker jeg ikke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...