Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det jenter som ikke bryr seg om sex, men likevel vil ha et intimt vennskap?


Anbefalte innlegg

Selv er jeg så og si aseksuell, uintressert e.l. og uansett ønsker jeg ikke noe tradisjonelt forhold, men heller et dypt vennskap med mye varme og kjærlighet. Bare noen å være nær og stole på. Finne på ting, og gjøre det som andre venner gjør? Kanskje vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvorfor ikke lete etter venner istedet? Ønsker du romantikk og alt utenom seksuelle akter, eller ønsker du ett mer platonisk vennskap?

For det jeg leter etter er på en større måte et forhold, enn et vanlig. F.eks. en gutt og en jente har vanligvis ikke intimitet uten romantikk. Bare noen å sove med. Binde livet sitt til, som om i et forhold, bare at de tradisjonelle verdiene ikke har særlig mye å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Selv er jeg så og si aseksuell, uintressert e.l

du har tydeligvis ikke fått en tight naken jenterumpe trykket mot skrittet når dere ligger i skje. Hender det ikke noe inni deg da må du til legen.

 

 

Blir du opphisset av å dra til legen?

Har din verden bare to farger?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Selv er jeg så og si aseksuell, uintressert e.l

du har tydeligvis ikke fått en tight naken jenterumpe trykket mot skrittet når dere ligger i skje. Hender det ikke noe inni deg da må du til legen.

 

Så tøff kommentar. :)

 

i know! tøffere enn din!

men nicket ditt er tøffere enn mitt da :( for du ER GAL!

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

i know! tøffere enn din!

 

men nicket ditt er tøffere enn mitt da :( for du ER GAL!

 

Ja vet du, det skulle vært mulig å endre nick er oftere! Egentlig så er nicket mitt bare "lagre" baklengs i mangel på fantasi. Men men, jeg får vel bare være gal i noen måneder til :)

Lenke til kommentar

Høres ut som ett nært vennskap skal jeg være ærlig.

 

Kan denne personen da få oppfylt sine seksuelle behov et annet sted?

Jo, de kan utfylle sine eventuelle seksuelle behov andre steder

 

Finn deg en aseksuell partner, det finnes mange aseksuelle.

Hvor? Har aldri møtt noen.

 

 

Selv er jeg så og si aseksuell, uintressert e.l

du har tydeligvis ikke fått en tight naken jenterumpe trykket mot skrittet når dere ligger i skje. Hender det ikke noe inni deg da må du til legen.

 

Har tett inntil en veninne flere ganger, begge bare intressert i varme og trygghet, i skje, veldig behagelig, men var alt vi begge var intressert i. Omtrent som å ligge sammen med en varm myk hund på sofaen, bare kos, men har ikke hund... Lyst på en.

 

 

 

Selv er jeg så og si aseksuell, uintressert e.l

du har tydeligvis ikke fått en tight naken jenterumpe trykket mot skrittet når dere ligger i skje. Hender det ikke noe inni deg da må du til legen.

 

 

Blir du opphisset av å dra til legen?

Har din verden bare to farger?

 

Godt poeng. Det går da virkelig ann å tenke på andre ting om situasjonen helt klart ikke handler om sex.

 

Det finnes flere forum for aseksuelle, det er vel bare å google aseksuell og forum. Det kan være en grei måte for å møte flere aseksuelle som ønsker det samme.

Norske? En ting er forum, en annen ting er om det er mulig å finne venner som ikke er på andre siden av jordkloden.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

De finnes nok ja. Mistenker selv at jeg er en aseksuell, da jeg har aldri hatt sex eller hatt lyst til å prøve det ut. Er nå i midten av tjueårene og ser for meg at jeg kommer til å dø alene. Bryr meg ikke om å miste jomfrudommen heller. Tenker likevel at det hadde vært fint å dele livet med noen.

 

Håper du fant andre likesinnende :)



Anonymous poster hash: ecb2b...85d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...