Gå til innhold

Mus og musematte til CS


Anbefalte innlegg

Bruker for øyeblikket en Logitech G500 og en tøymatte som fulgte med BF3 LE. Etter jeg starta med CS igjen så føler jeg at matta må byttes ut, men usikker på hva som er "the shit" til CS om dagen.

 

Sist jeg spilte CS aktivt var det Intellimouse 3.0 og Icemat som gjorde susen :p (10 år siden sikkert)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Logitech G400s, har vel brukt alle generasjonene av denne tiden MX500.

USB kablen har en tendens til å takke for seg etter ett par år.

 

Bruker en stor Q-Pad som musematte, hatt den i typ 10år.

 

Flere som bruker Intellimouse 3.0 fortsatt, Microsoft relanserte den for en tid tilbake faktisk.

Husker Icemat og de første steelseries mattene, bråkte noe veldig.

Lenke til kommentar

Hmm, ja kanskje det er musa som svikter meg. Har faktisk ikke tenkt på at det er laser og ikke optisk. Er hvertfall noe som ikke stemmer. Føler jeg ikke kan stille sens så lavt som jeg pleide før, det funker bare ikke.

 

Har sett litt på Steelseries Rival her nå, noen som har testa den? Ser litt delte meninger på komplett, men stort sett positivt ser det ut som.

Lenke til kommentar

Hmm, ja kanskje det er musa som svikter meg. Har faktisk ikke tenkt på at det er laser og ikke optisk. Er hvertfall noe som ikke stemmer. Føler jeg ikke kan stille sens så lavt som jeg pleide før, det funker bare ikke.

 

Har sett litt på Steelseries Rival her nå, noen som har testa den? Ser litt delte meninger på komplett, men stort sett positivt ser det ut som.

 

På lavere sensitivitet så blir laser "for nøyaktig" rett og slett. Steelseries Rival er jo ganske lik DeathAdder i utforming. Har ingen erfaring med den selv, men de jeg kjenner som har den er meget fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...