Gå til innhold

Advarsel. Sparebank1 gruppen.


Gjest Slettet-t8fn5F

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Det nå blitt klart at en av bankene i Sparebank1 gruppen har utlevert min mailadresse for en markedsundersøkelse.

I utgangspunktet helt greit om de selv hadde stått for undersøkelsen, men de har fått TNS-gallup til å gjøre undersøkelsen.

Jeg ser på TNS som noe av de verste man kan gi mailadressen sin til og vil nok se en merkbar økning i spam og andre forespørsler til min mailadresse.

 

Vil bare med dette advare mot å oppgi mailadresse til denne bankgruppen. Om du har oppgitt den, så kan den fjernes fra opplysningene dine da banken ikke trenger mailadressen for å utføre sine oppdrag.

 

Noen som kan komme med anbefaling på bank og forsikringstjenester? Gjerne i samme selskap.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Ehh, vet du om du får mer spam?

At ett firma bruker ett annet firma for spørreundersøkelser er vanlig, det er dermed ikke sagt at du får noe mer enn kun denne eposten fra TNS-gallup.

 

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt :)

 

Jeg trenger ikke skyte noen bjørn. Jeg vet hvordan TNS opererer.

Jeg kommer ikke til å svare på den undersøkelsen heller, for da bekrefter jeg jo mailadressen min.

 

De har kontaktet deg i form av en kundeundersøkelse, altså? I så fall er det trolig at TNS gallup ikke har tillatelse til å bruke adressen din i andre sammenhenger.

 

Har fått bekreftelse fra banken at de har gitt ut mailadressene til TNS for at TNS skulle lage en spørreundersøkelse som banken skulle ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...