Fredrik N. Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Kom i sydenstemning når jeg ser bildet. Et feriebilde langt over gjennomsnitt.. Og blir overrasket over bildekvaliteten hver gang jeg ser bilder tatt med "lommekamera" ala coolpix.
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Kom i sydenstemning når jeg ser bildet. Et feriebilde langt over gjennomsnitt.. Og blir overrasket over bildekvaliteten hver gang jeg ser bilder tatt med "lommekamera" ala coolpix. Takker, Fredrik! Ja, enkelte ganger duger gode kompakter også. Har god erfaring med å reise "lett", med både coolpix'n, lumix'n eller en powershot, eller andre...
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Alle kvinner skulle ha et pakkesel ;-) Trodde de hadde, det... 1
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Da kunne en bøye seg i hatten....
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Kunne blitt litt kaldt på vinteren!
smort1 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Kunne blitt litt kaldt på vinteren! Ja, men hvis en ikke børster av seg støvet, så....
Anbefalte innlegg