Gå til innhold

"buggy" strømforsyning


aaad

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I går begynte ei sikring i sikringsskapet å trøble. Det var jo sjølvsagt ein kurs I gutefløyen i heimen som stadig kopla ut. Etter ein kjapp elimeneringsprosess blei det stadfesta at PC'en til den eine guten i huset var syndaren.Eg satsa då på at det var ein "buggy" strømforsyning, og for ned på ei datasjappe og kjøpte ei ny (Fantastisk kjekke desse modulærgreiene, forresten! Corsair CS750M)

 

Ny strømforsyning...problem løyst!

 

Men så til spørsmålet: Kva er gale med den gamle? Er det noko som kan fiksast med enkle middel, eller er det berre å kaste den gamle i søpla? Det er ein ikkje altfor gammal, heilt grei Corsair CS500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kvittering...og sikkert over tre år òg :o/

 

Sånn forøvrig: For varer kjøpt i Noreg, med forventa levealder på vesentlig over fem år, er det reklamasjonsrett på FEM år, og eigetleg har ein ikkje lov å operere med "garanti" viss ikkje ein kan gje garantien meir innhald enn reklamasjonsretten....

 

Eg har køyrt nokre reklamasjonssaker på bærbare PC'ar, rett oppunder fem år, med hell....

 

...men kvittering må ein jo ha :o/

Lenke til kommentar

Uten kvittering har man ikke reklamasjon / garanti...

Men har du betalt med Visa så kan det være at banken din kan gi deg en utskrift av summen du betalte om du husker når du kjøpte det og hva selskapet heter (se på en annen kvittering med varer fra dem).

 

Men jeg må innrømme at CS serien til corsair ikke er av den beste kvaliteten , om du har muligheten til det bør du angre på kjøpet og bytte den ut med noe mer robust. Se gjerne denne tråden for gode tips : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444

Lenke til kommentar

Vel, kjøpt er kjøpt og spist er spist. Får kanskje sjekke kjøpshistorikken på komplett og andre som har system i sysakene, så kanskje eg kan prøve meg (?)

 

Elles, den nye var iallfall oppført som billig og god på lista i lenka di, billig og god liker eg....det var uansett poden som måtte punge ut, etter å ha pådratt seg nevrotiske spasmer etter ein time utan PC *he-he*

 

Trur han er happy for ein far som liker å skru... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, kjøpt er kjøpt og spist er spist. Får kanskje sjekke kjøpshistorikken på komplett og andre som har system i sysakene, så kanskje eg kan prøve meg (?)

 

Elles, den nye var iallfall oppført som billig og god på lista i lenka di, billig og god liker eg....det var uansett poden som måtte punge ut, etter å ha pådratt seg nevrotiske spasmer etter ein time utan PC *he-he*

 

Trur han er happy for ein far som liker å skru... :)

 

Joda billig og "god" , men jeg har i alle fall registrert mange problemer med den serien (og den gamle Bronze HX serien).

Men til poden bør den være mer en nok og er han litt hissig gamer så er det vel like greit at man ikke putter i for mange tusenlapper i pcen om den plutselig får seg et spark eller to :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny strømforsyning fekk eg, men tenkte likevel å prøve å reklamere den gamle. Eg fann han i kjøpshistorikken på komplett, og det viste seg at dei har nokså ukomplisert prosedyre for returer og reklamasjonar. (Gratis frakt ved innlevering ved pickuppoint)

 

Stømforsyninga var snautt fire år gammal, og fell difor inn under ordinær norsk reklamasjonsrett. (Varer med forventa levealder på vesentleg meir enn to år har ein fem års reklamasjonsrett på)

 

Fekk melding i dag om at ny vare er på veg....ei lita oppgradering òg (Cooler Master G650M 650W), i og med at returnert vare ikkje er å oppdrive....

 

Vel, då har eg ein til overs....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...