Gå til innhold

Steam har flere aktive brukere enn PSN og Xbox Live sammenlagt


Anbefalte innlegg

Er nok en del på inaktive brukere på konsollene også (jeg blant annet), dog det er godt mulig det er enda fler på Steam - vi har vel de fleste en del spill i Steam vi aldri har spilt. ;)

 

Syns uansett dette er gode nyheter for oss som liker å spille på PC fremfor konsoll, det viser at PC-spilling ikke kommer til å dø med det første. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har flere kompiser med flere steam kontoer pga de får så høy rank i cs go at må lage ny for å spille med de "ikke" så flinke vennene sine :)

 

jeg spiller ofte med kompiser som er mye höyere ranket en meg...dem trenger ikke en annen steam konto for det...er bare aa være i samme lobby, saa ordner spillet resten..

Lenke til kommentar

Tipper nok at Valve kan halvere brukerscaren sin viss det er snakk om unike brukere bak kontoane. I tillegg tipper eg svært mange kjører safe med konsoller og PC for å få spille di spilla di vil. Forundrer meg ikkje om ca 40 millioner brukere er di samme på både PC, PS og Xbox. Men det er dog bare ein antagelse fra mi side og ikkje noko eg gidder å krangle på.

Tja, da kan PSN og XBLive kutte ut en del tror jeg, på PSN har jeg fire forskjellige kontoer (en vanlig norsk, en britisk for å få BBC iPlayer, en amerikansk og en japansk.).

Lenke til kommentar

 

Tipper nok at Valve kan halvere brukerscaren sin viss det er snakk om unike brukere bak kontoane. I tillegg tipper eg svært mange kjører safe med konsoller og PC for å få spille di spilla di vil. Forundrer meg ikkje om ca 40 millioner brukere er di samme på både PC, PS og Xbox. Men det er dog bare ein antagelse fra mi side og ikkje noko eg gidder å krangle på.

Tja, da kan PSN og XBLive kutte ut en del tror jeg, på PSN har jeg fire forskjellige kontoer (en vanlig norsk, en britisk for å få BBC iPlayer, en amerikansk og en japansk.).

 

 

Betaler du for desse 4 kontoane da?

Lenke til kommentar

 

 

Tipper nok at Valve kan halvere brukerscaren sin viss det er snakk om unike brukere bak kontoane. I tillegg tipper eg svært mange kjører safe med konsoller og PC for å få spille di spilla di vil. Forundrer meg ikkje om ca 40 millioner brukere er di samme på både PC, PS og Xbox. Men det er dog bare ein antagelse fra mi side og ikkje noko eg gidder å krangle på.

Tja, da kan PSN og XBLive kutte ut en del tror jeg, på PSN har jeg fire forskjellige kontoer (en vanlig norsk, en britisk for å få BBC iPlayer, en amerikansk og en japansk.).

 

 

Betaler du for desse 4 kontoane da?

 

Niks, men man trenger heller ikke å betale for XBlive. Med mindre Microsoft forandret det med Xbox One.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tipper nok at Valve kan halvere brukerscaren sin viss det er snakk om unike brukere bak kontoane. I tillegg tipper eg svært mange kjører safe med konsoller og PC for å få spille di spilla di vil. Forundrer meg ikkje om ca 40 millioner brukere er di samme på både PC, PS og Xbox. Men det er dog bare ein antagelse fra mi side og ikkje noko eg gidder å krangle på.

Tja, da kan PSN og XBLive kutte ut en del tror jeg, på PSN har jeg fire forskjellige kontoer (en vanlig norsk, en britisk for å få BBC iPlayer, en amerikansk og en japansk.).

 

 

Betaler du for desse 4 kontoane da?

 

Niks, men man trenger heller ikke å betale for XBlive. Med mindre Microsoft forandret det med Xbox One.

 

 

Kom bare på at mange foreldre har ein konto som alle barna deres spiller på. Dvs at kundegruppa gjerne er noko større enn aktive kontoer spesiellt på konsoller da di er meir barnevennlig osv. Og så lenge det er gratis kontoer enten på PSN eller XBlive gir ikkje desse nødvendigvis eit riktig tall på kor mange aktive brukere det egentlig er. Det kan være mange fleire enn desse ca 50 millioner som PSN og XBlive har kvar. Men skal innrømme at eg ikkje hadde sett for meg at nokon lager seg fleire kontoer på PSN eller XBlive. Det går kanskje opp i opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...