tom waits for alice Skrevet 14. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2015 Må man det? Det visste jeg ikke. Nei, det må man ikke. Islam har noen navneregler, så man kan ikke ha navn på avguder, hedenske guder etc, men det er ingen tvang å endre navn. Så vidt jeg har forstått. Det finnes da også mange norske konvertitter som ikke har skiftet navn. Geir 1 Lenke til kommentar
Hellemokb Skrevet 18. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2015 Hei Er en etnisk norsk mann og jeg ønsker en muslimsk kjæreste Er det noen som vet hvordan jeg ka gå frem for å få til dette? Anonymous poster hash: 09e67...009 Dersom du liker muslimske jenter: bli muslim/gi opp. Dersom det er en spesifikk muslimsk jente du liker: bli muslim/gi opp. Dersom du føler det er en quest du vil begi deg på ettersom det blir ''forbudt kjærlighet'': gi opp For å gjøre det enklere for jenta må du dessverre bli muslim. Ikke prøv å ha det romeo og julie forholdet. Det kommer ikke til å vare lenge, og jenta vil få seriøse problemer dersom noen finner det ut. Det kan også bli dårlig selv om ingen finner ut av det, for jenta kan komme til å angre på dette i lang tid fremover, og alt blir bare surr. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 18. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=AAdeeLjH_18 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå