Gå til innhold

Returnere GTX 970?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir flau over å bo i Norge når jeg leser antall spydige kommentarer bare fordi jeg trodde at det ikke var meningen at kortet skulle hene og dingle.

 

Det med logoen var aldri noe galt i seg selv, det ble nevnt fordi det gir meg bedre grunnlag for å returnere det fordi det åpenbart var en produksjonsfeil inn i bildet.

 

Er trist å se på dere, oser av sjalusi fra hver og en av dere.. :)

  1. 1 gtx 970 er mer enn nok til 2k gaming. Hvem faen har sagt at jeg skal game på ultra da Thorkildsen? Songnepresten som du suger? Skulle ikke forundre meg.. Dere Oslo sosser..

Spurte det samme på Asus forumet, og der fikk jeg seriøs, pålitelig og nyttig respons. Kanskje revurdere deres engne kommentarer om folk skal gidde å sitte på detta møkkaforumet ;)

Du har jo fått en del nyttige svar her også. Ikke heng deg opp i de som du ikke mener gir nyttige svar. Det var jo bare EN forumbruker som starta med navnekallinga i første omgang. Sånt er det fullt av på forum overalt. Strengt tatt tror jeg ikke dine svar i tråden hjelper heller, men det er en annen sak :)

 

Du burde heller ikke kjøpe ROG Swift-skjermen med 1 stk 970. Da vil du ikke få utnytta det skjermen er best på uansett (2560x1440 144hz G-Sync) selv om du ikke skal game alt på Ultra. Kjøp deg en rimeligere 120+ hz-skjerm :)

Lenke til kommentar

Blir flau over å bo i Norge når jeg leser antall spydige kommentarer bare fordi jeg trodde at det ikke var meningen at kortet skulle hene og dingle.

 

Det med logoen var aldri noe galt i seg selv, det ble nevnt fordi det gir meg bedre grunnlag for å returnere det fordi det åpenbart var en produksjonsfeil inn i bildet.

 

Er trist å se på dere, oser av sjalusi fra hver og en av dere.. :)

 

1 gtx 970 er mer enn nok til 2k gaming. Hvem faen har sagt at jeg skal game på ultra da Thorkildsen? Songnepresten som du suger? Skulle ikke forundre meg.. Dere Oslo sosser..

 

Spurte det samme på Asus forumet, og der fikk jeg seriøs, pålitelig og nyttig respons. Kanskje revurdere deres engne kommentarer om folk skal gidde å sitte på detta møkkaforumet ;)

 

Jeg syntes du er urimelig med det du skriver her. Vi har ikke alle vært useriøse. Hva som enkeltpersoner har sagt kan ikke representere samtlige.

 

- Det er desverre litt normalt at skjermkort "siger" i slot'n sin. Man kan manuelt støtte dette opp eller man kan revudere sitt kabinettvalg. Normalt så skal det sige mye før det blir et problem. Dette er ikke grunnlag for RMA, fordi det er ikke skjermkortet "sin feil".

 

- Siden du nevnte ROG Swift så har flere av oss påpekt at ett skjermkort er litt knapt for å yte denne skjermen rettferdighet. Det er en dyr skjerm, som kan gi relativt silkemyk opplevelse ved høy FPS. Dette er det mange som setter pris på - men da må alle ledd i hardwaren din støtte dette. Jeg har selv ROG Swift og jeg har 2 relativt OK overklokkede GTX 780 Classified (SLI) med vannkjøling. Det flyter bra, men skjermen klarer egentlig enda mer.

 

Hva du gjør til syvende og sist bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Jeg kan bare si hva jeg anbefaler og så tar man sine egne valg. Lykke til!

Lenke til kommentar

 

Byttet om på de, så hadde de stått imot hverandre som pure SLI-power :rofl:

Her har kinesere sovet på jobb, med den arbeidskulturen kan man banne på at hoder har rullet.

Done :w00t:

 

 

U7lVjEH.jpg

 

 

 

Siden vi allerede er av sporet mtp off topic...

 

Hvordan fungerer 2x 970 til rog swift?

 

med mine 980``er på 1500Mhz. Jeg klarer meg med ca 150Fps i bf4 ultra 1440P, så er godt inne der, men må ned til high på Far cry 4 for og nå 144Fps.. stabilt.

 

Dine erfaringer?

Lenke til kommentar

 

 

Byttet om på de, så hadde de stått imot hverandre som pure SLI-power :rofl:

Her har kinesere sovet på jobb, med den arbeidskulturen kan man banne på at hoder har rullet.

Done :w00t:

 

 

U7lVjEH.jpg

 

 

 

Siden vi allerede er av sporet mtp off topic...

 

Hvordan fungerer 2x 970 til rog swift?

 

med mine 980``er på 1500Mhz. Jeg klarer meg med ca 150Fps i bf4 ultra 1440P, så er godt inne der, men må ned til high på Far cry 4 for og nå 144Fps.. stabilt.

 

Dine erfaringer?

 

Har ikke klokket mine 970 enda, men skal gjøre det etterhvert ;) Ligger på rundt 125-130 fps på ultra på bf4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...