Gå til innhold

Returnere GTX 970?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tunge kjøleren , det er nok sånn det skal være-.

Jeg løste det ved å bruke sort strips fra kabinett oppe og ned som det henger i.

Det ser også ut som du kan bruke strømkablene til å rette det opp.

Kanskje de til og med holder det så sjevt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Mange som gnåler om GPU støtter, så et markdet er det nok.

Selges mye krimskrams i alle kategorier .. Det finnes ulike varianter av dette allerede. Noen kabinetter kommer med GPU støtte integrert. Ellers så har man "jekk" typen som settes i bunnen av kabinettet/oppå PSU, eller typen som skrus fast i ekspansjosslot'ene og ligger langs GPU (en avstiver).

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Nei logoen er faktisk opp ned. Snakk om å være spydig Lord Kuker. Jeg jobber faktisk, sliter ræva av meg for å få råd til et GTX 970. På tide å finne meg et engelsk forum, der folk faktisk kommer med seriøs hjelp og ikke urelevante og spydige kommentarer. Lavmål av dere to :) Med mindre dere har noe positivt å komme med, kan dere faktisk bare holde kjeft :) :)

 

Jeg velger å anta at du er 15-16 år gammel. Forstår at du tar deg nær av konstruktiv kritikk i så tilfelle. Men måten du skriver på, er faktisk som en "bortskjemt unge".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig Flash?

Du høres virkelig ut som en bortskjemt unge, ja dette utsagnet kommer fra en liten drittunge på 13 (meg).

Logoen er opp-ned og kortet bøyer seg litt (gravitasjon). OG den har bare 3,5gb RAM for tiden (kommer sannsynligvis en grei fiks senre).

Hvorfor i all verden skal du kjøpe Swift for en blodpris når du har råd til en 1080 144hz gsync skjerm OG en 970 til hvis du dropper å kjøpe Swiften.

Du sier du sliter ræva av deg for en 970?

Hvorfor skal da spy ut penger for en ROG Swift, du må uansett investere en god del mer hvis du skal kunne utnytte det beistet av en skjerm.

 

Selv har jeg elegant løst "utseende problemet" med å ha et kabinett uten vindu, det funker faktisk (!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig Flash?

Du høres virkelig ut som en bortskjemt unge, ja dette utsagnet kommer fra en liten drittunge på 13 (meg).

Logoen er opp-ned og kortet bøyer seg litt (gravitasjon). OG den har bare 3,5gb RAM for tiden (kommer sannsynligvis en grei fiks senre).

Hvorfor i all verden skal du kjøpe Swift for en blodpris når du har råd til en 1080 144hz gsync skjerm OG en 970 til hvis du dropper å kjøpe Swiften.

Du sier du sliter ræva av deg for en 970?

Hvorfor skal da spy ut penger for en ROG Swift, du må uansett investere en god del mer hvis du skal kunne utnytte det beistet av en skjerm.

 

Selv har jeg elegant løst "utseende problemet" med å ha et kabinett uten vindu, det funker faktisk (!)

eller snu hele maskina inn mot veggen som jeg har gjort, fordi jeg ikke får sove av lyset

Endret av Kuuket
Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig Flash?

Du høres virkelig ut som en bortskjemt unge, ja dette utsagnet kommer fra en liten drittunge på 13 (meg).

Logoen er opp-ned og kortet bøyer seg litt (gravitasjon). OG den har bare 3,5gb RAM for tiden (kommer sannsynligvis en grei fiks senre).

Hvorfor i all verden skal du kjøpe Swift for en blodpris når du har råd til en 1080 144hz gsync skjerm OG en 970 til hvis du dropper å kjøpe Swiften.

Du sier du sliter ræva av deg for en 970?

Hvorfor skal da spy ut penger for en ROG Swift, du må uansett investere en god del mer hvis du skal kunne utnytte det beistet av en skjerm.

 

Selv har jeg elegant løst "utseende problemet" med å ha et kabinett uten vindu, det funker faktisk (!)

Enig med deg der, lol :p

 

Swift krever jævla mye gpu kraft. 2x 980 holder ikke til FC4 ultra :/ :p lol.

 

Asus har en 1080P 144Hz skjerm som man muligens kan ``hacke`` g.synch til.

 

Det at logoen er opp-ned er bare stygt, dårlig fra Asus, at kortet bøyer seg bør man forvente, at kortet har 3.5Gb vram er heller ikke et problem, i de fleste spillene kommer jeg ikke så mye over 2.8Gb vram selv i 1440P.

 

Fiks kommer det nok neppe til 3.5Gb greia som skjedde på 970 korta dessverre.

 

1x 970 til swift :rofl::rofl:

 

:green:

Lenke til kommentar

Blir flau over å bo i Norge når jeg leser antall spydige kommentarer bare fordi jeg trodde at det ikke var meningen at kortet skulle hene og dingle.

 

Det med logoen var aldri noe galt i seg selv, det ble nevnt fordi det gir meg bedre grunnlag for å returnere det fordi det åpenbart var en produksjonsfeil inn i bildet.

 

Er trist å se på dere, oser av sjalusi fra hver og en av dere.. :)

 

1 gtx 970 er mer enn nok til 2k gaming. Hvem faen har sagt at jeg skal game på ultra da Thorkildsen? Songnepresten som du suger? Skulle ikke forundre meg.. Dere Oslo sosser..

 

Spurte det samme på Asus forumet, og der fikk jeg seriøs, pålitelig og nyttig respons. Kanskje revurdere deres engne kommentarer om folk skal gidde å sitte på detta møkkaforumet ;)

Lenke til kommentar

Blir flau over å bo i Norge når jeg leser antall spydige kommentarer bare fordi jeg trodde at det ikke var meningen at kortet skulle hene og dingle.

 

Det med logoen var aldri noe galt i seg selv, det ble nevnt fordi det gir meg bedre grunnlag for å returnere det fordi det åpenbart var en produksjonsfeil inn i bildet.

 

Er trist å se på dere, oser av sjalusi fra hver og en av dere.. :)

 

1 gtx 970 er mer enn nok til 2k gaming. Hvem faen har sagt at jeg skal game på ultra da Thorkildsen? Songnepresten som du suger? Skulle ikke forundre meg.. Dere Oslo sosser..

 

Spurte det samme på Asus forumet, og der fikk jeg seriøs, pålitelig og nyttig respons. Kanskje revurdere deres engne kommentarer om folk skal gidde å sitte på detta møkkaforumet ;)

Til info tror jeg ikke torkildsen bor i oslo. Endret av ExpensiveGameFinder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...