Gå til innhold

Ute etter trådløs kvalitets headsett


Saykin

Anbefalte innlegg

Budsjett: Jeg kan strekke meg så langt som 2500kr.. .ish kan sikkert gå litt lenger hvis jeg overbevises.

Størrelse: Helst dekker hele øret, har ikke noe preferanse på størrelse.

Type: Helt lukkede, over-ear heter de vel. Er redd for at on-ear skal bli for slitsomt i lengden og jeg har hatt in-ear en periode og det blir litt ømt i øret etterhvert. Trådløs, som fungerer med både mobil og pc med bluetooth.

Bruksområde: Brukes mest til Musikk og noen ganger filmer.

Tillegsinfo: Jeg hører egentlig på mye rart, men mest rock og rap/hip-hop. Er ute etter noe med mikrofon og som er HELST trådløs eller noe med veldig forsterket kabel.

Lydbilde: Hmm, noe form for balanse hadde vært greit. Vil ikke at noe skal overdøve det andre, er ikke så flink på lydprodukter :p

Kilde: Blir vel mest fra mobil (Android), med google play music og en bærbar pc.

For øyeblikket bruker jeg en Corsair Vengeance 2100 headsett til min stasjonære PC som jeg er veldig fornøyd med. Klar og fin lyd, samt bra bass. Vet ikke om noen andre har den her, men noe som den hadde vært perfekt. Har også for øyeblikket Logitech UE Triplefi 10, lyden er helt grei, men ikke verdt prisen jeg betalte. For ikke å snakke om hvor fort kabelen blir slitt.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...