Gå til innhold

ANMELDELSE: Evolve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe imot strikking? For å snu på fjøla, mener du det har florert av gode spill de siste årene?

 

Har ikke sagt et vondt ord om strikking, foreslo bare at du kanskje burde teste det. For hvis du ser tilbake på de siste to-tre årene uten å finne mer enn en håndfull gode spill, da tror jeg det er på tide å finne seg en ny hobby.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må da få lov å være kritisk til di spilla som kommer ut. Ja, enda til kritisk til rosemaling av spill der alt som er negativt gjerne blir feia under teppet.

 

For min egen del har eg ikkje tid til å spille alt mulig, og da blir det enda viktigere å bruke spilletida på gode spill. Dernest er det ikkje noko greit å spille eit spill som ikkje er din greie.

 

Anmeldelser kunne godt teke med meir objektiv info rundt spilla, men det ser ut for at det viktigaste er subjektiv info som skal selge spillet. Den vridninga syns eg lite om og vitner om at info ut til forbruker ikkje er så nøye bare spillsider leverer klikkåte samt at spillindustrien får klå penger av mange nok.

Lenke til kommentar

 

Har du noe imot strikking? For å snu på fjøla, mener du det har florert av gode spill de siste årene?

Har ikke sagt et vondt ord om strikking, foreslo bare at du kanskje burde teste det. For hvis du ser tilbake på de siste to-tre årene uten å finne mer enn en håndfull gode spill, da tror jeg det er på tide å finne seg en ny hobby.

 

 

Fordi jeg er åpenbart mer kritisk til spill enn det du er, så burde jeg finne meg en ny hobby. Thumbs up!

Og nei, jeg klarer ikke å finne mer enn en håndfull av gode spill som har blitt lansert de siste 2-3 årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...