Gå til innhold

jenter på facebook


algod22

Anbefalte innlegg

Jenter fra mitt land pleier vanligvis ikke å adde folk de ikke kjenner. Som oftest må du snakke med jenta litt og få henne til å like deg sånn at du kan legge henne til. Men nå var denne jenta da, jeg skrev til hun første gangen og hun svarte men ofte etter at det hadde gått 10-20-30 min , men hun svarte alltid langt og virket som hun var interissert i å bli kjent med meg. Jeg prøvde å skrive til hun dag 2 , hei, hun svarte hei hei :) ,etter det så hun ikke meldingen min : hva skjer. skrev dagen etter om hun kenne akseptere min invite på fb. Hun så ikke meldingen.

nesten 2 uker senere skrev jeg igjen hei, og hun svarte hei (navnet mitt) ;). . og hun snakke litt om at hun booket noe. igjen så snakka vi litt, spurte vil du akseptere inviten min. . og hun sa o sry trodde jeg hadde gjort det. og så snakka et par setninger til så ble det stille igjen . . nå har jeg henne som fb venn prøvde å skrive hei i går ingen respons. Hun er hele tiden på og av. hva er greia a ? hvorfor ser hun ikke på meldingene mine. ??? jeg burde ikke skrive til hun nå liksom hei hva skjer hvorfor ser du ikke på meldingene mine? Skal jeg bare vente da..jevla kjedelig. Fordi når jeg får kontakt med andre jenter så svarer de med engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det med ro playah, jenter liker ikke desperate gutter. Send et dickpick, informer oss om respons.

hahah dickpick ... Enten så leker hun kostbar. . eller så tenker hun at jeg snakker til han etterpå aner ikke.. mange jenter som vil fokusere på skolen først . .virker ikke som hun har så mange venner på fb . .95 % er jenter . så jeg vet ikke. Jevlig kjedlig at hun ikke ser på meldingen ...skrev den onsdag ..vi ble venner på tirsdag.

Endret av algod22
Lenke til kommentar

Egentlig det jeg lurer på er hvordan skal jeg få oppmerksomheten hennes. Skal jeg vente med å skrive? Det har gått 2 dager. Skal jeg skrive hei igjen ? .. Skal jeg vente en hel uke da. hadde hun lest meldingen min og ikke svart hadde jeg ikke brydd meg så mye, men hun har ikke sett den engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...