Gå til innhold

Krim seier/politi serier


Anbefalte innlegg

Ser ut som alle serier i dag er HBO style, skifftende allianser, fiender blir venner og fiender og venner osv. Spiller ingen rolle om det er Sons of anarchy, breaking bad, eller hvilken som helst annen type seire, de følger samme oppskrift.

 

 

Men jeg og dama ser etter god gammal polit serie.

 

Vi er lei CSI, vi har sett alt av Law and order(en jeg liker veldig godt) Vi har sett bones osv. Har vi noe serie som handler om dette. Kan være britisk eller amerikansk, helst en del sesonger, da vi går fort gjennom serier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Broadchurch

True Detective

Bosch

Ingen av de er sett, ligger noen av de på netflix?

 

Broadchurch gjør.

 

True Detective er HBO-serie, og Bosch er Amazon bare tilgjengelig på HBO Nordic også.

 

Forresten ville jeg også sett på Top of The Lake, til tross for at er mer et kidnappings-mysterium framfor et drap. Britisk filma inn på New Zealand. Tilgjengelig på Netflix.

 

Edit: Ville også lagt til alt det Kakeshoma sier nedenfor. Mye mer givende enn det The Mentalist-tullet o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Om du vil se noe hvor man faktisk sikker igjen med noe: Southland, The Shield, Line of Duty, Luther, The Wire.

 

The shield har jeg sett , og føler den er helt lik sons of aneracy of alt annet av slike seier, bytt ut korupt politi med motorsykler så har du sons of anarchy.

 

The wire har jeg sett 4 av 5 sesonger av, og føler den konsenterer mer om karakter enn saker, ser mer etter serier, der det er en ny sak hver episode, i stede for at de holder på med samme saken hele serien.

 

Line of duty og southland har jeg ikke sett, skal sjekke med dama, men de har få episoder og vi vil bli ferdig fort for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...