Gå til innhold

AMD fx 8350

Tønne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på noe som jeg ikke finner så mye info om. Jeg lurer på om det er verd pengene å kjøpe en AMD fx 8350 cpu når jeg allerede har en phenom ii x6 1090t cpu. Er det noe å hente innen gaming? Leser litt forskjellige svar rundt på nettet. Er det noen som har litt peiling på dette feltet?

Ikke kom å si at jeg bør kjøpe en inter cpu istedet, da hovedkortet mitt passer bare for amd og budsjettet holder ikke til å bytte ut det også.

Gpu som står i er et gtx 770 om det skulle være nyttig :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for svar :)

Var ganske lite å hente der synes jeg i forhold til prisen, med mindre jeg kan få solgt den som nevnt over.

Skrevet

Takker for svar :)

Var ganske lite å hente der synes jeg i forhold til prisen, med mindre jeg kan få solgt den som nevnt over.

Det er for lite å hente ytelsesmessig i forhold til prisen du betaler for å oppgradere. Like greit å gå litt opp i budsjett og gå for Intel med en gang.

Skrevet (endret)

Sitter selv på en 1090T og synest den fremdeles holder med i svingene etter moderat overklokking (3.73Ghz og noe greier) og nytt skjermkort (Asus 290X OC). Kjører f.eks Battlefield 4 akseptabelt på ultra.

Endret av PantZman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...