Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet her, det kan være tyvgods eller annet lueri, så dermed er dette ikke så lett å oppdage.

GIGABYTE R9 280X OC/CORSAIR RM 1000

Det er et eksempel, når selgeren ikke står frem med navn, kan det være en grunn for.

Tja, mtp at det kortet koster rundt 2000,- nytt vil jeg ikke nødvendivis kalle det for kupp til 1300,- brukt.

 

Denne her var jo nifty da: "annonse selgere som ringer forplikter seg til og betale 989/time + MVA"

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"Lite brukt", ja. Det er bare EN ting en rigg med 4x 280X brukes til, og det er ikke noe jeg forbinder med "lite brukt."

 

Det er jo bra med skjermkort som er MYE brukt og har lang tid igjen på reklamasjon. Da øker sjansen for nytt OG bedre skjermkort på RMA! win win situasjon :D

Lenke til kommentar

Bedre skjermkort må man se langt etter, hvis det ikke er en overklokk veriant av R9 280x.

Men nytt skjermkort fra komplett hvis det er der det er kjøp, er en god deal om den skulle gå i stykker før garantitiden på 2 år er bra.

Men muligens untakket hvis viftene slutter å fungere god mulig de ikke er dekket på garanti særlig om viftene er bøyd eller skadet.

 

Kraftig gaming PC - Lian Li, Core i7 2600K, Radeon R9 280X, 16GB DDR3, 160GB SSD vil jeg også kalle kupp, selv om SSD disken er liten, og det ser ikke det følger med harddisk.
Lenke til kommentar

Er dette et kupp?:

ASUS G750JH, en av fjorårets desidert beste gaming-laptops, kjøpt ny i januar 2014 til kr. 18490,-
Essensielle specs: 17.3" Full HD 1920*1080p Skjerm - Nvidia Geforce GTX 780M skjermkort - Intel i7 4700HQ CPU - 32GB RAM - 256GB SSD - Blu-Ray.

 

Den er annonsert til 8950,- på bruktmarkedet. Litt usikker på hvor fort disse laptopene daler i pris?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Dette er vel en god pris om man trenger skjerm og annet ekstrautstyr i tillegg til pcen, og han sier det er mulig å diskutere prisen i annonseteksten.

 

 

God pris pga skjermen

Lenke til kommentar

Ja men han nekter å selge for mindre :p sier at han har ligget på 13 plass i verden i 3dmark på 780ti men det forandret seg når 980 kom. Noen som vet hvilken rettigheter man har i Sverige når det kommer til garanti. Han har kvitteringer på alt men det er kjøpt i sverige.

Lenke til kommentar

Det blr gå fint med rog swift men ikke 144 i fps for å si d sånn. Ville hvertfall satt den ned til 15k elns

 

Ja eg tilbød han 15k men han sa at han ikke ville gå ned en krone på prisen. Er litt usikker på hvor framtidsrettet GPUene er. Jeg har idag 2600K og 2x 670 så regner med at det blir en grei oppgradering med 3x 780 ti og 4960X. Jeg tenkte å kjøpe ny pc nå men med de prisene som er på nye komponenter om dagen så frister det lite.

 

Hvor mye er det gjennomsnittet klarer å overklokke 4960X og 780ti?

Lenke til kommentar

Problemet her, det kan være tyvgods eller annet lueri, så dermed er dette ikke så lett å oppdage.

GIGABYTE R9 280X OC/CORSAIR RM 1000

Det er et eksempel, når selgeren ikke står frem med navn, kan det være en grunn for.

Det er nok bror min som av ukjent grunn ikke har lagt ut navn :]

 

Tyvgods eller lureri er det nok ikke, han sitter på kvitteringer på alle av kortene.

 

Kortene lå på rundt 2700,- per når han kjøpte de, og har ifølge hukommelsen 6-7 som ble brukt til mining av div. crypto og varmeovn i kulden.

 

Si ifra hvis dere trenger et par 2-5 kort så kan vi nok ordne det ;)

Endret av Nif
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...