pettergutt Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Finnes Zelda III - A link to the past til Super Nintendo å kjøpe i butikk? Savner det gamle geniale spillet, og har tenkt å børste støv av SNES'en, men fant ut at Zeldaspillet er borte. Finns det noe sted som det kan ha dette? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Hvis du er heldig finner du det nok på ebay, qxl, bruktbutikker o.l... har spillet selv her... helt genialt Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har det på gameboy Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 3. november 2003 Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 Du bør nok lete på ebay. Jeg har forøvrig to eksemplarer, en PAL og en NTSC versjon. :nice: Lenke til kommentar
mago Skrevet 3. november 2003 Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 Er og muligt å spille det på pc'en med finere grafikk ved bruk av en emulator snes9x Man kan og bruke en modda xbox og tilsvarende emulator Lenke til kommentar
Mith Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Trur ikke du får kjøpt det gitt tatt i betrakktinng av at det er verdens sjeldneste spill. Du må i værtfall ut med ganske store summer for å få en "mint" utgave. Last det ned på emulator du. Det er ett av de beste spilla som jeg noen gang har spi llt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Zelda III er i mine øyne det beste zelda spillet hittil, ved siden av Ocearina of time... For en fengende historie, gameplay og musikk ahh, det var tider *mimre* Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 4. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Juhuu....nå har jeg fått tak i det *benke seg ned med digg og låse døren noen dager* *grin* Ti år siden jeg spilte det sist Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Juhuu....nå har jeg fått tak i det *benke seg ned med digg og låse døren noen dager* *grin* Ti år siden jeg spilte det sist Hvor fikk du kloa i det? Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 4. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Låntefikk det av en på jobben, men jeg fant to stykker på qxl. Så det finnes sikkert fler rundt om på bruktmarkeder på nettet. Butikker som har det har jeg ikke funnet Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 5. november 2003 Rapporter Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kan på det sterkeste anbefale det på GBA, det er skikkelig kos. Noen småting er forandret, men det ødelegger ingenting. (Hvis du ikke er DIE-hard fan da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå