Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å ferdigstille Capital Offense (spel data ca. 12 000kr)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvor mye du har lest av tråden. Men ...

 

- Det vil aldri være feil å ha mer rom mellom skjermkortene - og det vil være noe effekt i dette. Hvorfor ikke gjøre det hvis ikke prisen endres drastisk?

- Det er ingen som sier han skal bytte viftene, tvert imot. Det anbefales å begynne med medfølgende vifter

- Det er ingen som sier han må bytte kabinett, bare at det finnes alternativer

- 850 watteren ble nevnt fordi den er priset likt som 750'n, faktisk rimeligere hos multicom (ikke på lager..)

 

Jeg tror vi er relativt enige her, og var ikke helt med på kommentarene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor mye du har lest av tråden. Men ...

 

- Det vil aldri være feil å ha mer rom mellom skjermkortene - og det vil være noe effekt i dette. Hvorfor ikke gjøre det hvis ikke prisen endres drastisk?

- Det er ingen som sier han skal bytte viftene, tvert imot. Det anbefales å begynne med medfølgende vifter

- Det er ingen som sier han må bytte kabinett, bare at det finnes alternativer

- 850 watteren ble nevnt fordi den er priset likt som 750'n, faktisk rimeligere hos multicom (ikke på lager..)

 

Jeg tror vi er relativt enige her, og var ikke helt med på kommentarene dine.

Nei, jeg leste ikke noe særlig grundig igjennom. Var på vei ut døra, så.. :tease: plukket bare opp litt argumenter om å kjøpe inn ekstra vifter, Noctua NH-D15 og å oppgradere hovedkort og kabinett for å få bedre kjøling og støynivå. Dette er jo kriterier der Capital Offense allerede scorer ganske bra, og der verken kjøling eller støy har vært særlig problematikk. Derfor var jeg litt kritisk til at en skulle legge ut mye ekstra penger på å oppgradere på den fronten, når trådstarter i utgangspunktet var usikker på om han fikk råd til f. eks. et ekstra kort til SLi. :wee: Om en får disse fortrinnene veldig billig eller til samme pris, vil jeg også anbefale å gjøre slike justeringer, så absolutt ikke noe galt i det og vi er veldig enige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...