Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kuponggave til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

kjæresten min har bursdag nå på mandag, og jeg vil gi han en koseli gave. Siden jeg har fått streng beskjed om å ikke kjøpe noe gave til han, så vil jeg alikevell gi han noe som viser at jeg er glad i han og som kan glede han.

Jeg kom over ett tips som gikk ut på å lage kuponger som kan kunne løse inn i forskjellige tjenester. De alternativene jeg kom over handlet bare om sex, og siden dette er noe han "får" til vanlig uansett så vil jeg finne på noe annet.

 

Har dere noen tips? Noen mannfolk her som har noen gode innspill?
Og om dere har noen andre kreative forslag så vil jeg gjerne høre! :)

Endret av skyevo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kupongforslag:

- Middag av hans valg, du lager OG tar oppvasken

 

Han liker ikke å velge middag, det er alltid jeg som kommer med forslagene så får han velge utifra det.. Og jeg rydder og lager maten, alltid. Så det blir det samme som å gi sexkuponger :hm:

Lenke til kommentar

Kuponger er ganske så kjedelig gave.

 

Gi han heller mange fine små gaver. Ting han liker. Hvis han for eksempel liker superhelter, gi han superhelt relaterte gaver. Finnes masse på Ebay som er billig og kult.

 

Jeg har fått mange billige ebaygaver av kjæresten min. Og jeg synes det er helt konge! Små gaver som viser at hun kjenner meg og vet eksakt hva jeg liker =)

 

til jul fikk jeg en gameboy color pikachu edition og original pokemon yellow. Det var noe jeg ønsket meg, som minnet meg om barndommen min.

 

Gå heller for noe smått og søtt, som viser at du kjenner han.

Lenke til kommentar

Kuponger er ganske så kjedelig gave.

 

Gi han heller mange fine små gaver. Ting han liker. Hvis han for eksempel liker superhelter, gi han superhelt relaterte gaver. Finnes masse på Ebay som er billig og kult.

 

Jeg har fått mange billige ebaygaver av kjæresten min. Og jeg synes det er helt konge! Små gaver som viser at hun kjenner meg og vet eksakt hva jeg liker =)

 

til jul fikk jeg en gameboy color pikachu edition og original pokemon yellow. Det var noe jeg ønsket meg, som minnet meg om barndommen min.

 

Gå heller for noe smått og søtt, som viser at du kjenner han.

 

Så koseli :)

Han er nok ikke helt der, men takk for forslag!

 

Innser at det er en vanskelig kar å gi gave til, hehe :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...