Gå til innhold

MPX stenges for privatkunder


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Har de ikke allerede Norek til bedriftskunder? Det er jo samme produkter i alle 3 butikkene....

 

 

Jeg liker det heller ikke da jeg har konto med ansattrabatt hos MPX :(

 

Ja, har ansattrabatt der jeg også, men det er ikke så mye å skyte av de 4%

 

Jeg fikk faktisk en mail idag med en kode som jeg kunne taste inn på komplett for å få rabatt der :)

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

 

Kjipt, har en bedriftsavtale med MPX som gir rabatt på alt - komplett bør opprette noe tilsvarende.

 

Da har du misforstått...

Hvis du 'har en bedriftsavtale', så er det jo nettopp deg MPX vil ha.

Det er det denne tråden handler om.

 

Jeg for min del kjøper inn datautstyr/deler/rekvisita for en kommune, og har gjort det i årevis gjennom berdriftsavatale på Komplett. Jeg har fått e-post der de 'sier opp' avtalen, og ber meg registrere på MPX.

Det minste de kunne gjort var å overføre bedriftskundene automatisk så de fikk samme navn/passord og ordrehistorikk med seg!

Snakk om å gamble med de største og viktigste kundene sine!

For ikke å snakke om alle privatkundene hos MPX som nå får fyken (uten en e-post engang..)

Denne omorganiseringen kan jo være en øvelse i: 'hvordan slanke kundeporteføljen'...

 

Feil, mulig jeg var uklar.

 

Bedriften jeg jobber for, har en avtale med MPX som gjør at jeg som privatperson får rabatt.

 

Nå ser dette forøvrig ut til å være ivaretatt, da jeg fikk mail fra komplett / mpx med innstruks for å videreføre dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...