Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ta eu kontrollen hos naf?


Nikkor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målet er ikke å slippe ignenom, målet er at du er trygg når du møter oss og at vi da er trygge.

 

fordelen med naf er at de ikke reparerer, da faller de heller ikke for fristelsen til å lage feil / falske feil for å tjene penger.

 

 

Nettavis tok bil med 100 feil hos en rekke verksteder, ingen fant alle, men de fleste fant noen, alle forskjellige.

Tviler på om det går an å anbefale noen, kommer helt an på hvor mye kaffe den som utfører har inne.

Lenke til kommentar

Jeg tar alltid EU-kontroll hos merkeverkstedet, for da er det mulig å utbedre feilen de evt. finner. Og de bruker originaldeler.

 

Jeg fikset en gang en knekt støtdemper på et ikke-merkeverksted.

De gjorde godt arbeid, bortsett fra at de installerte en sim-ring som ikke var original.

De sparte sikkert en femtilapp, men girkassa lakk girolje kort tid etterpå, pga. denne ringen.

Tusenvis av kroner kostet det å gjøre hele jobben på nytt, bare for å bytte ringen.

 

Det kan være dyrt å spare penger.

Lenke til kommentar

De siste 6 årene har jeg tatt kontrollen hos Møller (jeg har samme tiden stort sett ikke hatt noe produkt Møller har solgt..)

 

Neste gang skal jeg igjen bruke verkstedet jeg brukte før Møller, de ser gjennom fingrene på dusteregler men bryr seg om de viktige tingene.

 

Merkeverksted kommer jeg aldri til å benytte, rett og slett fordi de har en tendens til å finne mer enn verksteder som driver med andre merker..

 

Jobben gjør jeg ofte selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...