Gå til innhold

9800 PRO - Hvilke spill har du problemer med?


ericc2233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmmmm, Trudde 9800pro skulle vere det beste av det beste eg. :p:

Korleis er da ytelsen med f.eks 5900ultra som mange mener er et mykje dårligare kort enn 9800pro.

 

Dette var litt off-topic, men alle som spør etter anbefaling på "high-end" kort så blir det alltid sagt: "kjøp 9800pro, det er utvilsomt det beste.."

Men som postene ovenfor forteller så vil ikkje eg kalle det et superkort. :lol:

 

 

Det er godt ikkje kun er nvidia som har problemer

Lenke til kommentar
jeg har creative g3 ti 200 og har ikke hatt problemer med ett eneste spill. Jeg kommer aldri til å kjøpe nytt skjermkort. Det virker som om det bare er problemer med dem.

MMMMM okay? Hvis du kjører spill som halo, morrowind, max payne2, eller call of duty på maks oppløsning og maks detaljer med det kortet ditt, så hadde det vært kult og få kommet og sett det med egne øyne. Og når man ikke kan hapåmaks detaljer i et spill, har maskinvaren problemer i mine øyne.

Og som oftest når man har problemer med nytt skjermkort, så er det pga drivere eller spill man instalerte før man satt inn det nye kortet. Jeg skal garantere deg at hvis du kjøper deg nytt skjermkort, så vil en ny verden åpnebare seg på maskinen din og du kommer til å le av GEFORCE3 kortet ditt.

Lenke til kommentar

Kortet mitt fungerer heilt fint, men i helgen fikk jeg en plutselig lyst til å spille NFS Porsche 2000 igjen. Etter 2 minutter i spillet begynner det å lagge noe sinnsykt og spillet krasjer. Jeg ville jo spille videre, var på lan og hadde det gøy og greier, men fikk ikke fikset det. Jeg prøvde en seriøs mengde med drivere, men ikke f--- om det funket. Irriterer meg til dags dato.

Lenke til kommentar
Hadde problemer med elendig framerate i Halo.. MEN, jeg gir ikke ATI skylden, for jeg får like dårlig framerate med FX5900 kortet mitt.

 

Microsoft har rett og slett driti seg ut når de har laget grafikkmotoren/spillet.

Det er jo rau å si av deg siden Halo er originalt designet til Xbox ;) Går ganske glatt på Xbox, men en kamerat av meg som har ATI Radeon 9700Pro og jeg har TI4400, så går spillet mye bedre på min maskin :shrug:

 

Ellers knuser hans kort mitt i alle andre spill.. :lol:

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg si at jeg er stor fornøyd med kortet.. battlefield 1942 er en drøm å spille. Når jeg spiller det på gamle maskinen (p4 2.5 med geforce4 Ti 4200) så klarer jeg bare 5 min så blir jeg dårlig.. faktisk fysisk dårlig.. :wow:

 

Her er litt av problemene jeg har hatt.. årsak unknown:

 

GTA: Vice City.. Veldig treg loading av textures.. helt umulig å kjøre raske biler, måtte stoppe opp og vente litt før man så ting. Jeg skrudde AV framelimiter i options, og nå funker det helt feilfritt!

 

Summoner 2 - Hopper ut av spillet. Ukjent av hvilken grunn. Får ikke lov å skru på antialiasing.

 

Fifa 2002 - Får ikke starte match. Hopper ut. Ukjent om dette er skjermkortet.

 

Ellers null problemer i følgende: Battlefield 1942, Halo, Max Payne 2, Need for speed - hot pursuit, Commandos 3, Ghost Recon.

 

Catalyst 3.7 driver

 

Litt off-topic: Jeg har typen Powercolor, og idag når jeg starte pc'en så starta ikke vifta på skjermkortet :wow:

Lenke til kommentar

Jeg er rett og slett skuffa over utelsen i UT2003.

 

Har kun på 1024*768, 4¤AA, 8¤AF

 

Når jeg spiller med Bots eller Online så kan fps gå ned under 40 liksom. Når det begynner å nærme seg 20 så gidder jeg rett og slett ikke å spille.

 

Det er ikke pga. ping for jeg har liksom 40 i ping ol. Slik offline også.

fps har vel aldri gått over 80 heller, ikke at d gjør noe, men jeg synes det er viktig at fps er noe stabilt.

 

Hvordan har dere andre d i dette spillet?

 

Ellers er kortet perfekt i alle spill egentlig. Halo går helt fint også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...