_Brukernavn_ Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 Hei, Jeg er i ferd med å legge nettverkskabler i et hus fra 80-tallet. Elektriker har installert ekstra stikk flere steder, der strømkabel er lagt langs listen. Utfordringen er at jeg ønsker at nettverkskabel og koaks også skal legges langs listen, men i egen kabelkanal. Jeg lurer på om det er fare for støy: Mellom nettverkskabel (cat6) og koaks som ligger i samme kabelkanal? Mellom strømkabel om de to andre kablene som er fysisk adskilt av kabelkanalen, men likevel ligger inntil hverandre? Skisse: VEGG ----------------------------------------------------- Kabelkanal med nettverkskabel og coax ----------------------------------------------------- Strømkabel ----------------------------------------------------- LIST ----------------------------------------------------- Takker for svar.
TMB Skrevet 25. januar 2015 Skrevet 25. januar 2015 Er det snakk om lange strekk? Tror ikke du trenger å bekymre deg.
_Brukernavn_ Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Skrevet 25. januar 2015 Det er ikke lange strekket, maks 20 meter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå