Gå til innhold

[Løst] 3 skjermer på gtx 570


Jod-R

Anbefalte innlegg

Har et GTX 570 grafikk kort og har mulighet til å få en til skjerm, men får jeg gjør det så tenkte jeg å høre om det er noe vits i det. Sånn jeg har skjønt så greier 570 å bare vise til to skjermer samtidig, så dermed vil det ikke gå an å bruke alle 3 samtidig.

 

Den ene skjermen som er koblet opp til PCen nå er TVen som jeg bruker for å se filmer og serier på. Hvis jeg får den tredje skjermen så vil den bli brukt som en ekstra skjerm ved siden av hovedskjermen.

 

Det jeg lurer på er om det er enkelt å bytte på hvilke 2 skjermer som er aktive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke alle tre skjemene samtidig.

Sjekk http://plugable.com/products/usb3-hub7-81x.

 

De finnes også mange andre adaptere

 

Kjekt å vite at det er mulig å bruke en usb adapter. Linken din fungerte ikke, men var å så på produktene og fant dette http://plugable.com/productsAntar at det var en de du linket til. Hadde håpet på en løsning som gjorde at jeg ikke trengte noe ekstra saker.

 

 

Skal du ha 3 skjermer koblet til 5xx serien må du ha SLI oppsett.

3+1 støtte kom i 6xx serien :)

 

Ok, men hvordan blir det hvis jeg plugger i 3 skjermer? Kan jeg bytte på hvilke 2 som skal være aktiv lett? Altså hvis jeg sitter å jobber/surrer på PCen og bruker hovedskjermen og en ekstra skjerm ved siden, så finner jeg ut at jeg vil se en film. Kan jeg ved hjelp av software bare si at ekstraskjermen skal kobles ut og så si at skjerm nummer 2 skal være TVen med andre ord bare bytte på hvilke 2 skjermer som skal brukes.

Lenke til kommentar

Usikker på hva du tenker på, men du drar bare vinduene mellom skjermenene. Du kan velge hvordan de står opp mot hverandre osv... Det er ikke noe annerledes enn med standard 2-skjermoppsett selv om du kjører flere skjermkort.

Ellers kan du også enkelt velge hvilken skjerm som skal være primærskjerm. Typisk den som visse spill automatisk vil starte på. Film og slikt drar du bare dit du ønsker og tar på fullskjerm.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare bytte skjermer inne på "Skjermoppløsning"? Var det jeg brukte når jeg hadde 570.

 

Vet ikke, er jo det jeg spør om. Altså, kan jeg koble til 3 skjermer inn i GTX 570 for å så velge hvilke 2 skjermer som skal være aktiv. Sånn jeg har skjønt det så kan GTX 570 kun vise bilder til 2 skjermer samtidig.

Endret av Jod-R
Lenke til kommentar

 

Kan du ikke bare bytte skjermer inne på "Skjermoppløsning"? Var det jeg brukte når jeg hadde 570.

 

Vet ikke, er jo det jeg spør om. Altså, kan jeg koble til 3 skjermer inn i GTX 570 for å så velge hvilke 2 skjermer som skal være aktiv. Sånn jeg har skjønt det så kan GTX 570 kun vise bilder til skjermer samtidig.

 

Ja du kan ha 3 tilkoblet, også velge mellom de 3 hvilke 2 som skal være aktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kan du ikke bare bytte skjermer inne på "Skjermoppløsning"? Var det jeg brukte når jeg hadde 570.

 

Vet ikke, er jo det jeg spør om. Altså, kan jeg koble til 3 skjermer inn i GTX 570 for å så velge hvilke 2 skjermer som skal være aktiv. Sånn jeg har skjønt det så kan GTX 570 kun vise bilder til skjermer samtidig.

 

Ja du kan ha 3 tilkoblet, også velge mellom de 3 hvilke 2 som skal være aktive.

 

 

Supert, var usikker på om løsningen var så enkel og ville ikke skaffe meg en 3. skjerm hvis det betydde mye ekstra bryderi. Men nå som jeg vet at det er så enkelt så blir jeg nok å hente den 3. skjermen snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...