Gå til innhold

fra win8 til win7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har nok ikke med at det gikk under 8.1 å gjøre at du ikke fikk mus til å funke. Det kan jeg nesten garantere.

Det høres ut som du har hatt multiple driverproblemer med pc systemet ditt med denne windows 8 installasjonen din og har brukt noe ikke supportert hardware/drivere elns.

 

Gta IV San Andreas funker med Windows 7 og Windows 8/8.1 i compability modus.

Både 1.0 og 2.0

Klikk deg inn å se på user votes.Det er brukere som har lagt igjen disse, ikke microsoft.

Takk for tipset. Jeg forsøkte alle kompatibilitetsmodi og når det ikke virket var det naturlig å anta at 8.1 ikke er kompatibelt. Med et søk på nettet fant jeg kommentarer fra andre spillere som også hadde problemer med GTA SA og 8.1.
Lenke til kommentar

Lydkort, trådløst nettverkskort og Windows innebygde software printer.

 

Sistnevnte er ikke noe å tenke på, for de andre, sjekk nettsiden til henholdsvis Realtek og Intel.

Finner sannsynligvis drivere som fungerer der.

 

takk

 

det høres jo bra ut. at det ikke er flere drivere jeg må ha. og så har det vel noe og si at at

driverene jeg må ha ikke er til noe mere alvorlig. når jeg gar fra win 7 til 8??

Lenke til kommentar

Det skal ikke være noe mer å tenke på, hvis ikke PC-produsenten forteller deg noe annet. Har du sjekka opp det?

 

du mener da at jeg kan glemme de driverene??

nei jeg har ikkke hørt med hp. enda.tenkte det ville være lurt.

hvordan finner jeg kontakt informasjon så jeg finner ut dette?

 

takker

Lenke til kommentar

Det jeg mente er at du nærmest garantert finner drivere til disse to enhetene som du oppgav sist for Windows 7.

Det som er lurt med å sjekke produsentens nettside, er om det står noe om dette du ønsker å gjøre under PC-ens brukerstøtte (samme sted som du finner drivere, BIOS og manual til PC-en), at det muligens ikke lar seg gjøre.

Jeg tok et kjapt søk, og det ser ut som om det skal fungere helt fint med PC-en din.

http://h30434.www3.hp.com/t5/Desktop-Operating-Systems-Software-Recovery/Windows-7-Pro-on-Envy-Phoenix/m-p/3641146/highlight/true#M83524

 

Stor sett enklere med kabinett, kontra laptop som har en del integrerte tjenester med tastatur og annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...