Gå til innhold

Jack-adapter(6.3mm) til Beyerdynamic DT 770 Pro-headset?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har et Beyerdynamic DT 770 Pro-headset og er veldig fornøyd med det. Jeg har riktignok klart å rote bort jack-adapteret som fulgte med headsetet og får derfor ikke brukt det til de studiogreiene jeg bruker det til, og sitter nå egentlig med et sett dyre øreklokker med minijack. Jeg har sjekket på hjemmesiden til BD, og de har adapteret jeg trenger, men selger det tydeligvis kun til USA og Canada, og har ingen utsalgssteder i Norge. Så, er det noen her inne som vet om et adapter som passer DT770 uten å nødvendigvis være offisiell vare?

 

Dette fulgte med, og er borte vekk:

http://europe.beyerdynamic.com/shop/adapter.html

 

 

 

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte også på at feks clas ohlson kunne ha et slikt adapter, men var usikker på om det ville passe 770 Pro-headsetet.

 

Jeg bestilte ebayløsningen til Bennykill, og får stikke bort til Clas i morra for å se om de kan ha noe som passer.

 

Takk for svarene!

Tviler på at det passer, regner med DT700 er som mitt DT800, her skrues jacken på, de du finner på biltema og clas ohlson er av typen man bare stikker / putter på.

 

Hadde nok satset på ebay eller amazon.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at det passer, regner med DT700 er som mitt DT800, her skrues jacken på, de du finner på biltema og clas ohlson er av typen man bare stikker / putter på.

 

Hadde nok satset på ebay eller amazon.

 

Stemmer, minijacken skrues inn i jackadapteret. Jeg må smøre meg med tålmodighet, med andre ord. Skuffende at Beyerdynamic ikke selger disse fra nettbutikken sin til Europa. De skryter jo av hvordan alle deler av headsetene skal kunne erstattes enkelt, men det er ikke lett å gjøre om vi må til en annen verdensdel for å få fatt i de offisielle produktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...