Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nett fra Get, hvilken hastighet trenger jeg?


Anbefalte innlegg

Jeg flyttet inn i en leilighet med kjæresten min for en stund siden å der fikk vi beskjed om at det var Get som var nettleverandør. Jeg reiste så til Get å hentet alt utstyret men satte ikke opp noen abonnement fordi de sa jeg skulle få den raskeste hastigheten på internett gratis i 3 måneder.

 

Problemet er at det ikke var mange hastigheter å velge mellom å vi har et litt trangt budsjett så vi er veldig usikre på hva vi skal velge.

 

Både jeg og kjæresten min er aktive i spillet World of warcraft, å vi streamer filmer en gang i blant.

 

Tenkte å spørre Get men jeg vil tro de vil prøve å selge meg noe jeg ikke trenger.

 

Hvor bra hastighet trenger vi da egentlig? Vil 50mbps holde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg S20 og det funker fint. Samboer kan streame netflix og jeg kan spille FPS samtidig uten problemer.

 

I alle tilfeller er det ikke noe problem å begynne lavt og øke etter behov dersom økonomien er trang.

 

Jeg opplever at 'guiden' de har på abonnement i forhold til behov er helt på trynet og ikke i tråd med virkeligheten.

Endret av process
Lenke til kommentar

S20 vil fungere helt fint :)

Såfremt ikke dere prøver å streame Netflix i UHD mens den andre spiller, da kan all tilgjengelig båndbredde brukt opp og det vil lagge for spilleren. Men normalt sett så bruker netflix kun en fjerdedel av "S20" og online spill bruker så og si ingenting.

Det som er viktig er at båndbredden ikke blir makset, hverken ned eller opp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...